دوشنبه 16 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه نیویورک تایمز نوشت که «جو بایدن» رئیس‌جمهوری آمریکا به «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی هشدار داده بود که در صورت اقدام نظامی علیه ایران تنها خواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ارتش رژیم صهیونیستی به زخمی شدن 24 نظامی خود در طول 24 ساعت گذشته اذعان کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقام صهیونیست از احیای نیروی انسانی و قدرت جنبش حماس در نوار غزه خبر داد و افزود: حماس مثل دوران پیش از جنگ، ده ها هزار نیروی رزمی دارد و جوانان، جایگزین (رزمندگان شهید حماس) شده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گردان‌های شهدا الاقصی مستقر در اردوگاه نورشمس اعلام کردند که چهار تن از رزمندگان این گردان‌ها به دست اشغالگران صهیونیست در جریان حملات هوایی علیه این اردوگاه در شرق طولکرم به شهادت رسیدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور فرانسه طی یک تماس تلفنی با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره مسائل مختلف از جمله تنش با حزب الله به گفتگو پرداخت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور فرانسه طی یک تماس تلفنی با نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره شرایط منطقه صحبت کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سه‌شنبه شب جنگنده رژیم صهیونیستی منطقه‌ای در جنوب لبنان را هدف قرار دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سه‌شنبه شب جنگنده رژیم صهیونیستی منطقه اطراف شهرک عیترون واقع در جنوب لبنان را هدف قرار داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهوری ترکیه گفت: درخصوص اتفاقات استان قیصری گفت: نظم عمومی خط قرمز ماست و ترکیه کسی را که از این خط عبور کند یا به هر بهانه‌ای آن را زیر پا بگذارد، نخواهد بخشید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اسرائیل در حملات شب گذشته، مناطقی از جنوب لبنان را مورد حمله قرار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ارتش اسرائیل مناطقی را در جنوب لبنان مورد حمله قرار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک رسانه عبری زبان اعتراف کرد، اسرائیل به دنبال راه فراری از نوار غزه است و حتی بدون دستیابی به توافق مبادله اسرا هم به دنبال پایان دادن به جنگ است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک رسانه عبری زبان اعلام کرد اسرائیل پروژه احداث 6 هزار واحد مسکونی برای مهاجران صهیونیست را در کرانه باختری در دست اجرا دارد که باعث خواهد شد امکان ارتباط جغرافیایی بین مناطق راهبردی فلسطینی محال شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عاموس هارئیل تحلیل‌گر ارشد نظامی روزنامه عبری زبان هاآرتص در مقاله‌ای که امروز سه شنبه منتشر شد اعلام کرد، تل‌آویو قصد دارد حتی بدون دستیابی به توافق مبادله اسرا با گروه‌های فلسطینی به جنگ زمینی در نوار غزه پایان دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی سازمان ملل با بیان اینکه دستور اسرائیل به فلسطینیان برای تخلیه مناطق خان یونس و رفح، بزرگترین دستور تخلیه در نوار غزه از ماه اکتبر تاکنون است که 1.1 میلیون نفر از شمال این منطقه خارج شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک رسانه عبری زبان با اشاره به مسلح شدن کرانه باختری اعتراف کرد بمب هایی که فلسطینیان در کرانه باختری استفاده می‌کنند باعث شده است تا فرماندهان اسرائیلی دیوانه وار سر خود را به دیوار بکوبند.