دوشنبه 16 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا (سنتکام) چهارشنبه شب مدعی شد که دو شهپاد (قایق بدون سرنشین) و دو سایت راداری را در 24 ساعت گذشته در مناطق تحت کنترل حوثی‌ها منهدم کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حملات ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف شهر غزه در بامداد پنجشنبه، دستکم 10 شهید برجای گذاشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در پی بمباران مناطق مسکونی در شرق غزه، سه فلسطینی به شهادت رسیدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به دنبال حملات اخیر اسرائیل به نوار غزه، 3 فلسطینی شهید و حداقل 13 نفر زخمی شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ارتش اسرائیل اعلام کرد که چهار نظامی در جریان درگیری با نیروهای مقاومت فلسطین کشته و زخمی شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

چهار نظامی اسرائیلی در جریان مبارزه با مبارزان مقاومت فلسطین کشته و زخمی شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در مذاکرات روز چهارشنبه انصارالله با دولت مستعفی یمن، دو طرف فهرستی متشکل از حدود 400 زندانی و اسیر که ممکن است مبادله شوند میان خود رد و بدل کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کمیته امور اسیران دولت نجات ملی یمن درتوافق اخیر خود با دولت مستعفی یمن، رهبر حزب «اصلاح» و سیاستمدار متحد و نزدیک به این دولت را آزاد می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جنگ غزه چند روز دیگر وارد نهمین ماه خود می‌شود. در این 9ماه اتفاقات عدیده‌ای افتاد که بعدها می‌تواند منشأ نوشته‌ها و تحلیل‌های گوناگونی شود. سه ماه اول این جنگ در عمل سکوت جهانی نسبت به تخریب غزه بود؛ اما از ماه چهارم به بعد کشتاری که در غزه رخ داد - اکنون به بیش از 40 هزار نفر رسیده - حساسیت جهانی را برانگیخت؛ به‌طوری‌که دانشجویان و استادان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا هم وارد اعتراضات...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حماس اعلام کرد که افکار و ایده‌هایی را با طرف‌های واسطه برای دستیابی به توافقی برای توقف جنگ علیه ملت فلسطین بررسی کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی» (آنروا) در خصوص گسترش بیماری‌های عفونی در غزه به دلیل بسته بودن گذرگاه‌های حیاتی در این منطقه هشدار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی» (آنروا) در خصوص گسترش بیماری های عفونی در غزه به دلیل بسته بودن گذرگاه های حیاتی در این منطقه هشدار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

میزان صادرات تسلیحات رژیم صهیونیستی به کشورهای ناقض حقوق بشر افزایش یافته است و یکی از دلایل اصلی آن این است که رژیم صهیونیستی بقای خود را در ادامه جنگ و درگیری در جهان می‌داند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: میزان صادرات تسلیحات رژیم صهیونیستی به کشورهای ناقض حقوق بشر افزایش یافته است و یکی از دلایل اصلی آن این است که رژیم صهیونیستی بقای خود را در ادامه جنگ و درگیری در جهان می‌داند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رژیم صهیونیستی در جدیدترین جنایت خود پس از هفت ماه به صورت رسمی به شهادت «ایاد الرنتیسی»، رئیس بخش زایمان بیمارستان «کمال عدوان» غزه در بازداشتگاه‌های این رژیم اعتراف کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رژیم صهیونیستی در جدیدترین جنایت خود پس از هفت ماه به صورت رسمی به شهادت «ایاد الرنتیسی»، رئیس بخش زایمان بیمارستان «کمال عدوان» غزه در بازداشتگاه های این رژیم اعتراف کرد.