دوشنبه 16 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دولت اشغالگر در تلاش است تا توافق پیشنهادی با حماس برای آتش‌بس در نوار غزه و تبادل اسرا را حتی قبل از اینکه عمیقاً پاسخ حماس را بررسی کند، ناکام بگذارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دولت اشغالگر در تلاش است تا توافق پیشنهادی با حماس برای آتش‌بس در نوار غزه و تبادل اسرا را حتی قبل از اینکه عمیقاً پاسخ حماس را بررسی کند، ناکام بگذارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از اسپوتنیک، در بیانیه پایانی اجلاس شانگ‌های که طی امروز در آستانه برگزار شد آمده است: کشور‌های عضو نگرانی عمیق خود را نسبت به اوضاع درگیری‌ها میان فلسطین و تل آویو ابراز کرده و به شدت اقداماتی را که باعث قربانی شدن تعداد زیادی از غیرنظامیان در نوار غزه و وخامت اوضاع انسانی در این باریکه شده محکوم می‌کنند. در ادامه این بیانیه تاکید شده است:...

خبرگزاری دانشجو

وزارت بهداشت فلسطین با اعلام شهادت 58 نفر دیگر در غزه، از افزایش شمار شهدا به 38 هزار و 11 نفر خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اتحادیه کشورهای عربی اعلام کرد امروز (پنجشنبه) نشست فوق‌العاده‌ای را در سطح نمایندگان دائم به ریاست یمن به منظور بررسی «سیاست مقابله با جنایات نسل‌کشی و گسترش شهرک‌سازی صهیونیستی» برگزار می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در حالی که رژیم صهیونیستی همچنان به انجام حملات جنون آمیز علیه بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی غزه اصرار دارد، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که بیمارستان اروپایی در جنوب این باریکه کاملاً از کار افتاده است. این وزارتخانه تاکید کرد که رژیم اشغالگر طی 24 ساعت گذشته 3 قتل عام انجام داده که منجر به شهادت 38 فلسطینی و زخمی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک سند فاش شده از وزارت اطلاعات رژیم صهیونیستی، طرح تل‌آویو برای آواره کردن ساکنان نوار غزه به مصر را فاش کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک منبع ویژه با اعلام جزئیات پاسخ حماس به طرح پیشنهادی آتش‌بس اعلام کرد که این جنبش پایبندی به مواضع و شروط اصلی خود از جمله لزوم برقراری آتش‌بس دائمی و خروج کامل اشغالگران از غزه تاکید دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: افسران ذخیره رژیم صهیونیستی با استناد به اظهارات مقام‌های این رژیم می‌گویند شکست جنبش حماس در نوار غزه نزدیک نیست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سازمان ملل متحد با ابراز نگرانی درباره تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه اعلام کرد که از هر 10 نفر در غزه 9 نفر حداقل یک بار آواره شده‌اند. «آندریا دی دومینیکو» مدیر دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل در اراضی اشغالی فلسطین طی کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد: از جمعیت 2.1 میلیون نفری در نوار غزه از 7 اکتبر 2023، بیش از 37 هزار نفر کشته...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، جنبش‌ها و گروه‌های مقاومت فلسطین با صدور بیانیه‌های جداگانه، شهادت «محمد نعمه ناصر» ملقب به «حاج ابونعمه» فرمانده نظامی حزب‌الله در حمله پهپادی رژیم اشغالگر به شهر صور در جنوب لبنان را به حزب‌الله و سید حسن نصرالله تبریک و تسلیت گفتند. شهید ابونعمه نقش محوری در حمایت از فلسطین داشت گردان‌های عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای...

وب‌گاه عصر ایران

این مقام سازمان ملل گفت افرادی که طی 2 روز گذشته در پی دستور تخلیه خان یونس در جنوب نوار غزه از سوی اسرائیل آواره شدند ضرورتا به رقم آوارگان اضافه نمی‌شود زیرا بسیاری از آنها قبلا آواره شده‌اند.

وب‌گاه عصر ایران

«سیگرید کاگ» هماهنگ‌کننده ارشد سازمان ملل در امور بشردوستانه و بازسازی نوار غزه روز سه‌شنبه و در ابتدای جلسه شورای امنیت گفت 1.9 میلیون نفر تاکنون در سراسر غزه آواره شده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حماس ضمن اعلام اینکه رئیس دفتر سیاسی این جنبش با میانجیگران قطر و مصر تماس برقرار کرده، تاکید کرد که با روحیه مثبت با محتوای مذاکرات جاری با هدف دستیابی به توافق برای توقف جنگ در نوار غزه تعامل دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حماس ضمن اعلام اینکه رئیس دفتر سیاسی این جنبش با میانجیگران قطر و مصر تماس برقرار کرده، تاکید کرد که با روحیه مثبت با محتوای مذاکرات جاری با هدف دستیابی به توافق برای توقف جنگ در نوار غزه تعامل دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حملات رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه در دویست و هفتاد و دومین روز از جنگ، به شهادت شماری دیگر از ساکنان این منطقه منجر شد. حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی بامداد امروز نیز به مناطق مختلف غزه ادامه یافت که بر اثر آن شماری شهید و برخی دیگر زخمی شدند. منابع خبری فلسطین بامداد پنجشنبه گزارش دادند که در حملات ارتش اشغالگران به مناطق مختلفی از...