دوشنبه 16 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک رسانه عبری زبان با اشاره به مسلح شدن کرانه باختری اعتراف کرد بمب هایی که فلسطینیان در کرانه باختری استفاده می‌کنند باعث شده است تا فرماندهان اسرائیلی دیوانه وار سر خود را به دیوار بکوبند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روزنامه عبری زبان هاآرتص در گزارشی اعلام کرد تل‌آویو در صدد آن است تا جلب نظر قاهره دیوار حایل امنیتی جدیدی را در طول مرز با مصر احداث کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع خبری سه‌شنبه شب گزارش دادند که در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به مرکز غزه 12 فلسطینی شهید شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سفیر و نماینده فرانسه در سازمان ملل با اشاره به فرا رسیدن قحطی و اجرا نشدن قطعنامه‌های شورای امنیت تاکید کرد: خواستار آتش بس فوری در غزه هستیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش حماس در ادامه حملات علیه مواضع و تجهیزات نظامی رژیم صهیونیستی، ادوات جنگی این رژیم از جمله یک تانک «مرکاوا 4» را هدف قرار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد که «میخائیل بوگدانوف» معاون وزیر امور خارجه و نماینده ویژه رئیس‌جمهوری روسیه در امور خاورمیانه و کشورهای آفریقایی با هیات حوثی به رهبری «محمد عبدالسلام» سخنگوی انصارالله دیدار و درباره تشدید تنش‌ها در دریای سرخ گفت‌وگو کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سفیر و نماینده روسیه در سازمان ملل با اشاره به وخامت اوضاع غزه از اسرائیل و آمریکا خواست تا آتش بس فوری در غزه برقرار کنند و پس از آن، مذاکرات رو در رو را انجام دهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شهرداری غزه با صدور بیانیه‌ای از ویرانی گسترده چاه‌های این شهر از سوی ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع رسانه‌ای امروز (سه‌شنبه) از حمله راکتی شدید حزب‌الله لبنان به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست وزیر عراق با سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین دیدار و درباره آخرین وضعیت نوار غزه تبادل نظر کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از الجزیره، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه با صدور بیانیه‌ای جدیدترین آمار شهدا و زخمی‌های حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون را اعلام کرد. بر اساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه، در نتیجه حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تا این لحظه، 37 هزار و 925 نفر...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه آلمانی بیلد ادعا کرد که اسرائیل ممکن است در هفته سوم یا چهارم جولای حملات زمینی علیه لبنان انجام دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس شورای راهبردی سیاست خارجی گفت که ایران در صورت حمله به لبنان، با تمامی توان از حزب‌الله دفاع خواهد کرد.

وب‌گاه الف

دویست و هفتاد روز از آغاز عملیات نظامی و جنایات هولناک صهیونیست‌ها علیه باریکه غزه می‌گذرد، تراژدی وحشتناکی که مبدع رکوردهای غیرانسانی و بی‌مانندی در تاریخ معاصر بوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت خارجه در یادداشتی نوشت: شمارش معکوس فروپاشی کامل رژیم صهیونیستی شتاب روزافزونی گرفته و تحقق آن مسئله زمان است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع آگاه صهیونیستی از چراغ سبز سطح سیاسی اسرائیل برای انتقال به مرحله آخر از جنگ غزه و موافقت نخست‌وزیر این رژیم با مشارکت تشکیلات خودگردان فلسطین در اداره نوار غزه خبر دادند.