یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

نوسازی ارتش را آغاز کرده ایم / شروع ساخت 17 پادگان توسط ارتش

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
نوسازی ارتش را آغاز کرده ایم / شروع ساخت 17 پادگان توسط ارتش

امیر سرتیپ حیدری گفت: نوسازی را در ابعاد مختلف نیروی زمینی آغاز کردیم و به زدودن کهنگی از چهره اماکن پادگانی و مسکونی پرداخته‌ایم.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آئین افتتاح منازل سازمانی این نیرو که در شهرک امیرالمؤمنین (ع) تهران و همزمان به‌صورت ویدئوکنفرانس در سراسر کشور برگزار شد، اظهار داشت: نیروی زمینی ارتش به همت معاونت مهندسی و معاونت آماد و پشتیبانی ستاد کل نیرو‌های مسلح 23 هزار واحد مسکونی سازمانی را جهت ساخت برنامه‌ریزی و مصوب کرده است و تا امروز حدود 15 هزار واحد در دست ساخت قرار گرفته که از 10 درصد تا 100 درصد ساخته و تحویل داده شده‌اند.

وی ادامه داد: تاکنون پنج هزار و 23 واحد افتتاح شده است و بقیه هم در ماه‌های آینده ساخته و تحویل نیرو‌ها خواهد شد.

امیر سرتیپ حیدری با اشاره به فرمایشات فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) مبنی بر اینکه «ارتش را نو کنید»، عنوان کرد: ما نوسازی را در ابعاد مختلف نیروی زمینی آغاز کردیم و به زدودن کهنگی از چهره اماکن پادگانی و مسکونی پرداخته‌ایم. تاکنون ساخت 17 پادگان را آغاز کرده‌ایم که چهار پادگان ساخته شده و بقیه هم در حال ساخت هستند.

وی تصریح کرد: همچنین 11 بیمارستان را به‌طور کامل بازسازی کرده‌ایم و در دوران کرونا نیز هفت بیمارستان 60 تختخوابی با تضمین 15 سال ماندگاری ساختیم و در اختیار وزارت بهداشت قرار دادیم. همچنین نیروی زمینی ارتش در نواحی غربی مرز‌های کشور اماکن پادگانی مستحکم و مجهزی را برای کارکنان مرزی ساخته است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش خاطرنشان کرد: در مرز‌های شرقی کشور احداث‌هایی داشته‌ایم و بهترین سنگر‌ها و پایگاه‌های مرزی را ساختیم؛ همچنین روند ساخت اماکن پادگانی هم ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی