جمعه 13 مهر 1403

نیروی انتظامی، محور اصلی امنیت انتخابات است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
نیروی انتظامی، محور اصلی امنیت انتخابات است

زنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان زنجان، گفت: نیروی انتظامی به عنوان محور اصلی امنیت انتخابات بوده و تمهیدات لازم را برای برگزاری انتخاباتی امن و پرشور اندیشیده است.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار رحیم جهانبخش شامگاه سه شنبه در نهمین کمیسیون عملیات مشترک پلیس با سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان که با حضور فرمانده سپاه استان و مسوؤلان انتظامی و سپاه استان در سالن ستاد جلسات انتظامی استان برگزار شد بر تعامل پلیس و سپاه این استان به منظور برگزاری انتخابات پرشور و امن تاکید کرد.

وی بر آمادگی کامل پلیس استان زنجان در تامین انتخابات اشاره کرد و اظهار داشت: پلیس در امر انتخابات با صلابت و اقتدار وارد عمل شده و همانند گذشته یک امنیت مناسب را برای شرکت هرچه با شکوه تر مردم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری فراهم خواهد کرد. سردار جهانبخش، برقراری و فراهم سازی امنیت و آرامش شهروندان را رسالت مهم نیروی انتظامی در امر انتخابات ریاست جمهوری دانست و افزود: شرکت در انتخابات عام‌ترین، سهل‌ترین و کم هزینه‌ترین نوع مشارکت سیاسی است و همه باید تلاش کنیم تا مردم در انتخابات، حضوری گسترده و دشمن شکن داشته باشند. وی با بیان اینکه برابر با قانون، تامین امنیت انتخابات از وظایف ذاتی پلیس محسوب می شود، تصریح کرد: پلیس بنا به وظایف قانونی خود با هدف تحکیم مبانی حفظ نظم و امنیت و تامین آسایش عموم مردم اقدامات گسترده ای را پیش بینی کرده و در حال اجرا دارد. سردار جهانبخش افزود: آنچه برای پلیس در تامین نظم و امنیت این حماسه با شکوه و همگانی اهمیت دارد این است که به عنوان یک نیروی انقلابی، با انجام رسالت خود، پاسدار ارزش ها و اصول انقلاب اسلامی باشد و بار دیگر ثابت کند که خدمتگزار مردم و سرباز ولایت فقیه است.

وی با اشاره به آمادگی کامل و با نشاط و هوشمندانه پلیس برای برگزاری انتخابات پیش رو، هم افزایی، همدلی و همکاری دستگاه های امنیتی، نظامی و انتظامی در برقراری نظم و امنیت را مهم خواند و اظهار داشت: منافقین و دشمنان هر اقدامی را برای ضربه زدن به این کشور و مرز بوم انجام می دهند ولی نیرو های مسلح با تکیه به خداوند متعال، قران کریم و با همدلی و هم افزایی و این روحیه برادری که با یکدیگر دارند توطئه های آنان را خنثی ساخته اند. کارکنان ناجا در خط مقدم نظام هستند سردار کرمی فرمانده سپاه استان زنجان نیز با تقدیر از زحمات شبانه روزی کارکنان نیروی انتظامی، گفت: کارکنان ناجا در خط مقدم نظام هستند و حضور آن ها در تمامی مراحل زندگی مردم تاثیر گذار است. سردار جهانبخش کرمی، افزود: نیروهای مسلح دژ محکم در برابر توطئه ها و دسیسه های دشمنان این مرز و بوم و به عنوان افراد خاص جامعه و بازوان انقلاب و اسلام هستند و مردم نیز آنها را با این عنوان می شناسند. وی اظهار داشت: تبیین اوضاع سیاسی و شرایط جامعه، عمل به قرآن کریم به عنوان کتاب قانون اساسی و انسان ساز و قرار دادن آیات و روایات آن به عنوان یک اصل در زندگی شخصی و خانوادگی از موارد مشهود در نیروهای مسلح ایران است.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*