شنبه 15 اردیبهشت 1403

نیچروان بارزانی

نیچروان بارزانی

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: «پیشرو مجید آغا دزه‌ای» از همکاران نزدیک دستگاه جاسوسی اسرائیل (موساد) یکی از مهم‌ترین افرادی بود که در حمله موشکی سپاه به مقر موساد در اربیل کشته شد.

خبرگزاری تسنیم

«پیشرو مجید آغا دزه‌ای» از همکاران نزدیک دستگاه جاسوسی اسرائیل (موساد) یکی از مهم‌ترین افرادی بود که در حمله موشکی سپاه به مقر موساد در اربیل کشته شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

برخی منابع خبری عراق از آغاز روند اخراج گروه‌های تروریستی از اقلیم کردستان عراق خبر داده بودند که البته هنوز منابع رسمی آن را تایید نکردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: برخی گزارش‌های مردمی و ویدئوها نشان می‌دهد که نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حال اعزام بخشی از تجهیزات زرهی خود به مرزهای شمال‌غرب کشورمان است.

وب‌گاه مشرق نیوز

در حالی به موعد 28 شهریور ماه زمان اجرای توافقنامه امنیتی ایران و عراق نزدیک می‌شویم که مقامات ایرانی به صراحت اعلام کرده‌اند که این موعد تمدید نخواهد شد و ایران در حفاظت از مرزها با کسی تعارف ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«فواد حسین» وزیر خارجه عراق در اظهاراتی گفت که فردا (چهارشنبه) به تهران سفر خواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر خارجه عراق با تاکید بر اینکه کشورش به توافق امنیتی با ایران پایبند است اعلام کرد که فردا (چهارشنبه) سفری به تهران خواهد داشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «محمد کاظم آل صادق» سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد، امروز (دوشنبه)، با «نیچروان بارزانی» رئیس منطقه کردستان عراق در اربیل دیدار و گفتگو کرد. طبق گزارش شبکه «کوردستان24»، دو طرف در این دیدار راه‌های تقویت روابط ایران، عراق و منطقه کردستان عراق، توافق امنیتی عراق و ایران و روابط اربیل و بغداد و گفتگو‌ها در جهت حل‌وفصل مشکلات فیمابین بغداد و...

وب‌گاه گسترش

رئیس منطقه کردستان عراق در دیدار سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد گفت که اربیل به توافق امنیتی ایران و عراق پایبند است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بارزانی با تاکید بر اهمیت روابط با جمهوری اسلامی ایران گفت که ایران همسایه‌ای مهم برای منطقه کردستان است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بارزانی گفت: منطقه کردستان به توافق امنیتی ایران و عراق پایبند است و ایران مطمئن باشد که اجازه نخواهیم داد امنیت این کشور از داخل این منطقه تهدید شود

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه‌های عراقی خبر دادند، یک هیئت عالی‌رتبه از نیروهای ائتلاف بین المللی در عراق و سوریه با نیچروان بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق دیدار و گفتگو کرد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بارزانی امروز یکشنبه پیامی شدید اللحن به احزاب سیاسی در بغداد پایتخت این کشور ارسال و خاطرنشان کرد که کردستان از حقوق خود کوتاهی نمی‌آید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ساعت ادریس بارزانی فرزند نیچروان بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق قیمت 375 هزار دلاری دارد.