شنبه 29 اردیبهشت 1403

نیچروان بارزانی

نیچروان بارزانی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بارزانی گفت: منطقه کردستان به توافق امنیتی ایران و عراق پایبند است و ایران مطمئن باشد که اجازه نخواهیم داد امنیت این کشور از داخل این منطقه تهدید شود

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه‌های عراقی خبر دادند، یک هیئت عالی‌رتبه از نیروهای ائتلاف بین المللی در عراق و سوریه با نیچروان بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق دیدار و گفتگو کرد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بارزانی امروز یکشنبه پیامی شدید اللحن به احزاب سیاسی در بغداد پایتخت این کشور ارسال و خاطرنشان کرد که کردستان از حقوق خود کوتاهی نمی‌آید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ساعت ادریس بارزانی فرزند نیچروان بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق قیمت 375 هزار دلاری دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ساعت ادریس بارزانی فرزند نیچروان بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق قیمت 375 هزار دلاری دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ساعت 375 هزار دلاری ادریس بارزانی فرزند نیچروان بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق مورد انتقاد قرار گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حمله به فرودگاه سلیمانیه در حالی اتفاق می‌افتد که خطوط هوایی ترکیش ایرلاین، چهارشنبه هفته گذشته اعلام کرده‌بود به مدت سه ماه کلیه پروازهای خود را به فرودگاه سلیمانیه متوقف می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جلال زاده در دیدار با فواد حسین وزیر امور خارجه عراق گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره از یک عراق پیشرفته و با ثبات حمایت می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«نیچروان بارزانی» رئیس اقلیم کردستان عراق در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا گفت: از ایالات متحده بابت حمایتش از اقلیم کردستان تشکر می‌کنیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا که عصر امروز (سه‌شنبه)، به اربیل رفته است، در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با «نیچروان بارزانی» رئیس منطقه کردستان عراق حاضر شد. بنابر گزارش وبگاه «شفق نیوز»، رئیس منطقه کردستان عراق در این کنفرانس مطبوعاتی از «حمایت آمریکا از عراق و منطقه کردستان در مبارزه با سازمان داعش» تشکر و در عین حال تأکید کرد که حل و فصل اختلافات...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع دولتی عراقی از سفر احتمالی یک هیئت بلند پایه عراقی به اربیل و بغداد خبر دادند.

خبرگزاری دانا

وزیر امور داخلی اقلیم کردستان عراق گفت: هیچ وقت اجازه نخواهیم داد که کردستان بخشی از مشکلات میان گروه های مسلح و کشورهای همجوار باشد و اجازه نمی دهیم که اقلیم کردستان منبع تهدید علیه کشورهای دیگر شود.

وب‌گاه عصر ایران

اخیرا یک منبع نظامی عالی رتبه عراقی در گفت وگو با پایگاه خبری «العالم الجدید» اعلام کرد که دو تیپ از مرزبانی این کشور با تجهیزات نظامی کامل به مرزهای عراق با ایران و ترکیه اعزام شدند.