پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403

هاشمی اولین داور بین المللی فیتنس چلنج ایران شد / دعوت از 21 ورزشکار به اردوی تیم ملی پاورلیفتینگ

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
هاشمی اولین داور بین المللی فیتنس چلنج ایران شد / دعوت از 21 ورزشکار به اردوی تیم ملی پاورلیفتینگ

رئیس انجمن پاورلیفتنیگ ایران از دعوت از 21 ورزشکار به اردوی تیم ملی پاورلیفتینگ برای حضور در مسابقات جهانی سوئد خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، بعد از راه‌اندازی رسمی رشته فیتنس چلنج توسط فدراسیون جهانی پرورش اندام و فیتنس (IFBB) قضاوت داوران در این رشته نیز شکل تخصصی به خود خواهد گرفت.

در همین راستا فدراسیون جهانی از این پس در مسابقات بین المللی فقط از داورانی که مدرک داوری بین المللی فیتنس چلنج داشته باشند، استفاده خواهد کرد. گفتنی است؛ از سوی فدراسیون جهانی پرورش اندام، صادق هاشمی به عنوان اولین داور رسمی فیتنس چلنج در ایران معرفی شد. فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام نیز در راستای تخصصی شدن داوری در رشته فیتنس چلنج روزهای پنجشنبه و جمعه دوره داوری بین المللی فیتنس و فیتنس چلنج را به صورت وبیناری برگزار خواهد کرد. بعد از برگزاری این دوره تنها افرادی که دفترچه داوری فیتنس چلنج را داشته باشند، حق قضاوت در مسابقات این رشته را خواهند داشت. *دعوت از 21 ورزش‌کار به اردوی تیم ملی پاورلیفتینگ  فرشید سلطانی، رییس انجمن پاورلیفتینگ درباره اردوی تیم ملی پاورلیفتینگ و نفرات دعوت شده به این اردو اظهار کرد: مسابقات قهرمانی پاورلیفتینگ جهان به میزبانی سوئد در مهرماه برگزار می شود و به همین منظور در تلاش هستیم تا دو اردو در شهریورماه در تهران برگزار کنیم. اردوی نخست با حضور کلیه نفرات دعوت شده برگزار می شود و پس از آن، با حذف چند تن از نفرات، اردوی دوم و نهایی آغاز خواهد شد. سلطانی در ادامه افزود: با نظر کمیته فنی انجمن پاورلیفتینگ در مرحله اول 21 ورزشکار در سه رده سنی جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان به اردوی آماده سازی و رکوردگیری دعوت شدند. رییس انجمن پاورلیفتینگ در پایان اسامی نفرات دعوت شده را به شرح زیر اعلام کرد: رده سنی بزرگسالان: 59- کیلوگرم: مهرداد ظفری (فارس)، امیرسلیمی شهرکی (چهارمحال و بختیاری) 66- کیلوگرم: احمدرضا بابااحمدی (اصفهان) 74- کیلوگرم: امیر اسدالله زاده (کرمان) 83- کیلوگرم: صادق صالحی (چهارمحال و بختیاری)، فرید صالحی (آذربایجان شرقی)، سعید شریفی (اصفهان) 93- کیلوگرم: مهدی طهماسبی (اصفهان)، حسین طالبی (چهارمحال و بختیاری)، علی زمانی (قم) 105- کیلوگرم: علیرضا رضایی (اصفهان)، مصطفی یزدانی (خوزستان)، مهرداد اکبری (تهران) 120+ کیلوگرم: مهدی مافی (خوزستان) همچنین در رده سنی جوانان حامد مرتضوی از چهار محال و بختیاری در وزن 93- کیلوگرم در اردو حضور خواهد داشت. و در رده سنی پیشکسوتان نیز اسامی دعوت شدگان به شرح زیر است: 83- کیلوگرم: ابوطالب فرهمند (اصفهان) 105- کیلوگرم: مهدی دولتشاهی (اصفهان)، محمدرضا کمالی (قم) 120- کیلوگرم: هادی تلخابی (قم)، جواد جوادی فر (کرمانشاه) 120+ کیلوگرم: حسن عرفانی (اصفهان) انتهای پیام /