یک‌شنبه 23 اردیبهشت 1403

هایکو ماس

هایکو ماس

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - موزه‌های جهان در 12 ماه گذشته تجربیات جدیدی را از سر گذراندند که از آن جمله می‌توان به فروش توکن‌های غیرقابل معاوضه آثار هنری برای جبران خسارت‌های مالی و تبدیل شدن به مراکز واکسیناسیون کرونا اشاره کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مسیر صد روزه دستگاه دیپلماسی برای استیفای حقوق ملت ایران در ماجرای برجام، به تقویت ترکیب تیم مذاکره کننده هسته‌ای و ارائه پیشنهادهای مشخص رسیده است. ایران جدیت و قاطعیت خود را با ارائه پیشنهادهای مشخص نشان داده و این طرف‌های مقابل هستند که باید جدیت خود را نشان دهند

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نشست مربوط به مذاکرات برجامی وین امروز عصر و احتمالا تا فردا ادامه دارد. گمانه زنی ها در خصوص لایحه بودجه 1401 همچنان زیاد است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حال و هوای این روز‌های کشور سیاسی و متاثر از آغاز دور جدید مذاکرات برجامی در وین بوده و خروجی رسانه‌های جهان براین اتفاق تمرکز کرده است.

خبرگزاری ایسنا

نشست مشترک مجلس و دولت / مذاکرات برجامی / پایان صدارت مرکل بر آلمان و... از موضوعات پربازدید و خبرساز تحریریه سیاسی ایسنا بود که جزییات آن در ادامه می آید.

خبرگزاری ایسنا

وزیر امور خارجه آمریکا در دیدار با وزرای امور خارجه سه کشور اروپایی عضو برجام، درباره احیای توافق هسته ای از طریق مذاکرات وین گفت‌وگو کرد.

خبرگزاری دانا

وزیر امور خارجه آمریکا با وزیران خارجه انگلیس، آلمان و فرانسه در شهر «ریگا»، پایتخت لتونی دیدار و درباره ایران و مسائل دیگر رایزنی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به مناسبت سالروز شهادت شهید محسن فخری‌زاده، رئیس سازمان پژوهش‌های نوین دفاعی، مراسم رونمایی از «المان پدر برنامه اتمی و حافظ بزرگترین اسرار هسته‌ای ایران» در محل شهادت وی در شهر آبسرد، با حضور خانواده شهید و جمعی از مقامات کشوری و لشکری برگزار شد./ شبکه خبر

خبرگزاری مهر

معاون سیاسی وزارت امور خارجه کشورمان در هفته گذشته به چهار پایتخت اروپایی سفر کرد تا آخرین هماهنگی‌ها برای رفع تحریم‌های ظالمانه علیه کشورمان و تمکین آمریکا از قوانین بین‌المللی انجام شود.

خبرگزاری میزان

رسانه‌های غربی در تلاشند که با پروپاگانداهای سیاسی نشان بدهند که رژیم آمریکا به دنبال بازگشت به میز مذاکرات و توافق با ایران است؛ درحالی که به موازات آن آمریکا تحریم‌های جدیدی را علیه نهادها و اشخاص مختلف در کشورمان وضع می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر امور خارجه آلمان روز شنبه در مصاحبه با روزنامه آلمانی "گنرال - آنتسایگر" گفته است که آلمان با طالبان مذاکره می‌کند؛ زیرا هزاران افغان که اقامت آلمان را دریافت کرده‌اند، در انتظار خروج از افغانستان هستند.

خبرگزاری ایسنا

بازار بورس / رزمایش ذوالفقار 1400/ پرونده پزشک تبریزی و... از موضوعات و اخبار پربازدید تحریریه سیاسی ایسنا بود که جزییات آن در ادامه می آید.

خبرگزاری دانا

رئیس دستگاه دیپلماسی درباره گفتگوهای پیش رو در وین، گفت: آمریکا مقصر اصلی وضع موجود است و پس از خروج آمریکا و بدعهدی سه کشور اروپایی بی اعتمادی را به شکل فزاینده ای افزایش داده است.

خبرگزاری میزان

وزیر امور خارجه کشورمان با بیان اینکه آمریکا مقصر اصلی وضع موجود است گفت: همچنین خروج آمریکا و بدعهدی سه کشور اروپایی بی‌اعتمادی را به شکل فزاینده‌ای افزایش داده؛ لذا لغو کامل تحریم‌ها یک ضرورت است.