سه‌شنبه 3 مهر 1403

هجوم مردم به این شهرها؛ مقصدِ محبوبِ مسافران نوروزی کجاست؟

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
هجوم مردم به این شهرها؛ مقصدِ محبوبِ مسافران نوروزی کجاست؟

مرکز کنترل ترافیک اعلام کرد: در این چند روز مازندران، گیلان و خراسان رضوی مقصد بیشتر گردشگران نوروزی بوده است. فارس: مرکز کنترل ترافیک اعلام کرد: در این چند روز مازندران، گیلان و خراسان رضوی مقصد بیشتر گردشگران نوروزی بوده است.

فارس: مرکز کنترل ترافیک اعلام کرد: در این چند روز مازندران، گیلان و خراسان رضوی مقصد بیشتر گردشگران نوروزی بوده است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک افزود: امسال سفر‌ها به جنوب هم افزایش داشته و خوزستان، بوشهر و هرمزگان نسبت به پارسال مسافران بیشتری داشته‌اند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: شاهد روند افزایشی حضور مسافران در مازندران هستیم و تاکنون بیش از 2 میلیون مسافر به مازندران سفر کردند.

حسین ایزدی مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران اظهار داشت: شاهد اقامت مسافران در اقامتگاه‌های مازندران هستیم و شمار مسافران به دو میلیون و 808 هزار و 854 نفر شب رسید.

وی با تاکید بر اینکه از 23 تا 28 اسفند ماه دو میلیون 808هزار و 854 نفر شب در اقامتگاه‌های رسمی، غیررسمی اقامت کردند افزود: از این میزان اقامت 673 هزار و 589 نفردر مراکز رسمی استان ثبت شد.

ایزدی با تاکید بر اینکه شاهد بازدید مسافران از جاذبه‌های فرهنگی، طبیعی و تاریخی هستیم تصریح کرد: بازدید از جاذبه‌های فرهنگی، توریستی و تاریخی به بیش از 327 هزار نفر رسید.

وی افزود: جاذبه‌های دست ساز، طبیعی و تفریحی انتخاب اول گردشگران و مسافران نوروزی بوده که بیشترین تعداد بازدیدکننده را دارد.

وی ادامه داد: امسال حضور گردشگران در مازندران بیش از سال‌های گذشته خواهد بود و دستگاه‌های اجرایی ستاد خدمات اجرایی سفر مازندران آمادگی کامل برای ارائه خدمات به گردشگران دارند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: پایگاه‌های اطلاع‌رسانی فعال شده و ایستگاه‌هایی در ورودی شهرها مستقر بوده که لازم است گردشگران با اطلاع کافی و برنامه‌ریزی بهتر راهی سفر شوند.

هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

هجوم مردم به این شهرها؛ مقصدِ محبوبِ مسافران نوروزی کجاست؟ 2