پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

هجوم پلیس اسرائیل برای استعفا / موضوع چیست؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
هجوم پلیس اسرائیل برای استعفا / موضوع چیست؟

اقتصادنیوز: رسانه‌های اسرائیل گزارش دادند، هزاران نفر از نیروهای پلیس این رژیم پس از عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر گذشته به استعفا و بازنشستگی پیش از موعد تمایل پیدا کرده‌اند.

به گزارش اقتصادنیوزبه نقل از ایرنا، شبکه کان رژیم صهیونیستی گزارش داد، هزاران افسر پلیس رژیم اشغالگر به دلیل وخامت وضعیت روحی خود پس از هفتم اکتبر تمایل دارند استعفا دهند یا بازنشسته شوند.

بر اساس این گزارش، شماری از این نیروها نیز تلاش کردند تا خودکشی کنند.

خبر مرتبط وحشت باورنکردنی اسرائیل از سید حسن نصرالله

اقتصادنیوز: رسانه‌های عبری اذعان کردند دبیرکل حزب‌الله لبنان صرف‌نظر از قدرت نظامی این جنبش، به دلیل رفتار راهبردی‌اش تهدیدی بسیار خطرناک علیه موجودیت اسرائیل است.

چندی پیش نیز شبکه صهیونیستی «کان» در گزارشی اعتراف کرد که بیش از 2 هزار نظامی در جنگ زمینی علیه نوار غزه به دلیل مشکلات روحی و روانی، مجبور به مراجعه به روانپزشک شده‌اند.

بر اساس اعلام این شبکه، این افراد به دلیل دشواری‌های جنگ در نوار غزه به عنوان آسیب دیده و زخمی دسته بندی شده و افسران سلامت روانی آنها را مورد مداوا قرار می‌دهند.

همچنین خودکشی نظامیان صهیونیست که دچار اختلالات روانی هستند، به یک پدیده شایع تبدیل شده و بارها رسانه‌های صهیونیستی از خودسوزی، به دار آویختن و شلیک گلوله به خود توسط نیروهای نظامی خبر داده‌اند.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
هجوم پلیس اسرائیل برای استعفا / موضوع چیست؟ 2