چهارشنبه 18 مهر 1403

هدف از راه‌اندازی و تشکیل قرارگاه تحول محلات، رفع محرومیت و آسیب‌های اجتماعی است

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
هدف از راه‌اندازی و تشکیل قرارگاه تحول محلات، رفع محرومیت و آسیب‌های اجتماعی است

صادقی گفت: هدف از تشکیل قرارگاه های تحول، به وجود آوردن گروه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، هنری، سازندگی و جهادی برای کاهش محرومیت و آسیب‌های اجتماعی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ عبدالله صادقی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رودان در گفتگو با خبرنگار هرمز ضمن اعلام تشکیل 55قرارگاه تحول محلات اسلامی در شهر و بخش ها روستاهای مختلف این شهرستان اظهار کرد: برنامه های مختلفی در بخش فرهنگی از جمله تشکیل گروه های سرود که در شهرستان رودان خوشبختانه توانسته تاثیر مثبت و بسزایی هم در شهرستان و استان داشته باشد.

فرمانده سپاه ناحیه رودان ادامه داد: با تشکیل گروه های تئاتر به همت قرارگاه های تحول محلات در سطح شهرستان موجب شد در زمینه کاهش اعتیاد کلیپ هایی تهیه شود و در زمینه کاهش طلاق قدم بزرگ و تاثیرگزاری برداشته شده و بزودی فیلمی آماده پخش است که نتیجه و بازخورد مثبتی در این زمینه به همراه خواهدداشت.

صادقی تشکیل کارگروه فضای مجازی در سطح قرارگاه ها را ضروری خواند و گفت: فضای مجازی یکی از تاثیرگذارترین بستر هایی می باشد که می توان با آسیب های اجتماعی و اهداف رسانه های ضدانقلاب و غربی مبارزه کردودرافزایش بصیرت انقلابی نقش ایفاکند.

وی بیان کرد: در کارگروه امنیتی با تشکیل دسته های رزمی و گشت های رضویون و به همت این کارگروه وهمراهی برادران ناجا، تلاش زیادی در کاهش سرقت ها بعمل آمده است.

صادقی خاطر نشان کرد: ساخت مسجد، مدرسه، خانه عالم، منزل مسکونی وسرویس بهداشتی، راه اندازی کارگاه های دوخت ماسک وتوزیع کمکهای مومنانه وسبدهای معیشتی از آغاز شیوع بیماری منحوس کرونا برای نیازمندان به همت قرارگاه های تحول محلات در روستاهای شهرستان رودان با همراهی خیرین و دستگاه های اجرایی شهرستان و کمیته امداد امام خمینی (ره) و بامحوریت روحانیت و امام جمعه محترم شهرستان به عنوان مسئول قرارگاه محرومیت زدایی انجام شده است.

انتهای پیام /