دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

هدف دانشگاه فرهنگیان تربیت معلمانی در تراز شهید «طهرانی مقدم» است

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
هدف دانشگاه فرهنگیان تربیت معلمانی در تراز شهید «طهرانی مقدم» است

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش به صورت سرزده از خوابگاه شهید رجایی دانشگاه فرهنگیان استان کرمانشاه بازدید کرد و از نزدیک در جریان مشکلات دانشجویان قرار گرفت. در این بازدید نوری با حضور در اتاق‌های خوابگاه پسران پردیس شهید رجایی به گفتگوی صمیمی و صریح با دانشجویان پرداخت. وزیر آموزش و پرورش در حاشیه این دیدار صمیمی با دانشجویان اظهار کرد: بازگشایی...

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش به صورت سرزده از خوابگاه شهید رجایی دانشگاه فرهنگیان استان کرمانشاه بازدید کرد و از نزدیک در جریان مشکلات دانشجویان قرار گرفت.

در این بازدید نوری با حضور در اتاق‌های خوابگاه پسران پردیس شهید رجایی به گفتگوی صمیمی و صریح با دانشجویان پرداخت.

وزیر آموزش و پرورش در حاشیه این دیدار صمیمی با دانشجویان اظهار کرد: بازگشایی دانشگاه‌ها و مدارس در مهر ماه سال جاری طبق مصوبه ستاد ملی کرونا به عنوان یکی از مهمترین مصوبات در رفع دغدغه‌های معلمان اساتید، کارکنان و دانش آموزان و دانشجویان و خانواده‌های آنان بخش عمده‌ای از توجه آن‌ها به اهمیت آموزش حضوری و تأثیر آن در کیفیت آموزشی برای دانش آموزان و دانشجویان در مدارس و دانشگاه‌ها را به دنبال داشت.

وی عنوان کرد: حضور من، معاونین وزارتخانه و مسئولین ارشد استان کرمانشاه در راستای شعار دولت مردمی و ایران قوی و پاسخگویی به سوالات شما آینده سازان ایران اسلامی و رفع و پیگیری مشکلات شما است.

نوری وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: بحث و گفتگو با دانشجویان متعهد به خدمت دبیری در خصوص دکترین آموزش و پرورش کشور و مسائل کلان نظام تعلیم و تربیت جمهوری اسلامی و اجرای مطلوب سند تحول بنیادین طبق فرمایشات مقام معظم رهبری است.

وی ادامه داد: انتظار ما از دانشجوی تربیت دبیر دانشگاه شهید رجایی، تربیت یک دانشجو در تراز شهید طهرانی مقدم است که فارغ التحصیل دانشگاه شهید رجایی بودند و بیش از 50 اختراع در حوزه مهندسی داشتند.