جمعه 31 فروردین 1403

هدف نشست سالانه اتحادیه مستقل حفظ انسجام تشکیلات در فضای پساکرونا است

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
هدف نشست سالانه اتحادیه مستقل حفظ انسجام تشکیلات در فضای پساکرونا است

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، امیرحسین پناهی دبیر اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در افتتاحیه نشست سالانه این اتحادیه گفت: بیست و سومین نشست سالیانه اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل با شعار حیات عدالت، حکمرانی با درایت و صداقت در حال برگزاری است.

وی افزود: اعضای انجمن مستقل نقش ویژه‌ای برای ادای دین به انقلاب دارند به همین جهت نشست سالیانه امسال را چند روز اضافه کردیم و برنامه‌های آموزشی با هدف تربیت فعالین در مسائل معرفتی و همچنین آموزش مهارت ها در کمیسیون های پنجگانه، جهت رشد دانشجویان و آمادگی برای فضای حضوری دانشگاه ها برنامه ریزی کرده ایم.

دبیر اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل اضافه کرد: هدف دوم نشان دادن و حفظ حیات تشکیلاتی ما و انسجام تشکیلات در فضای پساکرونا است.

پناهی عنوان کرد: حدود 43 سال از عمر با برکت جمهوری اسلامی می‌گذرد که در این 43 سال جدا از دستاوردهای غرورآفرین، متاسفانه چالش‌هایی را هم داشته است، همچنین در زمینه عدالت، آن‌طور که باید نتوانستیم عدالت را پیاده کنیم و به منصه ظهور برسانیم و حلقه مفقوده آن، مسئله تحول در حکمرانی و حکمرانی با درایت و صداقت است. در متن ارائه شده برای رهبری، سه‌گانه حکمرانی عالمانه و صادقانه و شجاعانه هم معنی همین شعار است.

دبیر اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در پایان گفت: تصمیمات حاکمیتی اول باید کارشناسی شده، با پشتوانه علمی و دانش‌بنیان و از نظر عقلی و عملی نیز قابل دفاع باشد. در بخش حکمرانی صادقانه هم منظور این است که فاصله بین حرف و عمل به صفر برسد که مربوط به تمام حاکمیت است و این زنده و حفظ کننده اعتماد عمومی است.

انتهای پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید تشکیلات مستقل حکمرانی عدالت صداقت تشکل دانشجویی این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است