سه‌شنبه 17 مهر 1403

هزار و 4 واحد مسکن مهر در خراسان شمالی افتتاح شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
هزار و 4 واحد مسکن مهر در خراسان شمالی افتتاح شد

بجنورد - ایرنا - هزار و چهار واحد مسکن مهر خراسان شمالی در سه شهرستان این استان روز پنجشنبه به صورت ویدئوکنفرانس با حضور رییس‌جمهوری افتتاح شد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: از این تعداد 696 واحد مسکن مهر در بجنورد، 276 واحد در شیروان و 32 واحد در شهر اسفراین امروز به دست رییس جمهوری به بهره برداری رسید.

سیدعبدالمجید نژادصفوی اظهار داشت: علاوه بر افتتاح مسکن مهر، امروز اجرای 836 واحد مسکونی نیز در قالب طرح اقدام ملی تولید مسکن در استان آغاز شد.

وی گفت: امروز همزمان با این برنامه افتتاحیه زمین مورد نیاز برای ساخت 15 واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی که به صورت گروهی ساخته می شود، به متقاضیان واگذار شد.

وی با اشاره به اینکه در این استان تکمیل هزار و 515 واحد مسکن مهر در دست اقدام است، افزود: اکنون 805 واحد مسکن مهر در بجنورد، 558 واحد در شیروان و 152 واحد در اسفراین باقی مانده است که از این تعداد، 748 واحد تا پایان آبان ماه امسال قابل تحویل است و 403 واحد نیز تا اسفندماه امسال و 256 واحد تا سال 1400 تحویل می شود.

وی درباره اجرای طرح اقدام ملی تولید مسکن در استان گفت: برنامه استان خراسان شمالی در این اقدام ملی مسکن، سه هزار و 684 واحد است که در این طرح هشت هزار و 80 نفر ثبت نام کردند.

وی با اشاره به اینکه میزان آورده اولیه برای هر متقاضی 400 میلیون ریال است، گفت: طی بررسی های صورت گرفته از سوی معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، خراسان شمالی در تأمین زمین برای اجرای پروژه اقدام ملی مسکن و همچنین تعیین تکلیف متقاضیان حائز شرایط طرح مذکور رتبه برتر را کسب کرده است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی اظهار داشت: رویکرد دولت این است که در راستای خدمات رسانی به مردم، تامین مسکن بیش از پیش مورد توجه گیرد.

*س_برچسب‌ها_س*