یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

هزینه‌های میلیاردی مربیان بی‌خاصیت خارجی به روستاهای سیل‌زده خراسان جنوبی اختصاص یابد

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
هزینه‌های میلیاردی مربیان بی‌خاصیت خارجی به روستاهای سیل‌زده خراسان جنوبی اختصاص یابد

خسروی با اشاره به روستاهای سیل‌زده خراسان جنوبی گفت: متأسفانه در کشور عده‌ای بی‌فکر و بی‌تدبیر برای یک مربی فوتبال خارجی بی‌خاصیت 240 میلیارد دلار هزینه می‌کنند که اگر این پول‌ها برای استانی مانند خراسان‌جنوبی هزینه شود زندگی مردم تازه خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حسین خسروی اسفزار نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی بعد از ظهر امروز عاشورای حسینی در جمع عزاداران روستای مسک از توابع بخش مرکزی شهرستان درمیان حضور یافت، و اظهار کرد: فلسفه اصلی قیام امام حسین (ع) امر به معروف و نهی از منکر بود.

وی با بیان این‌که امر به معروف و نهی از منکر فقط محدود به تذکر رعایت حجاب نیست، افزود: امر به معروف و نهی از منکر وسیع است و شامل هر کار خیری می‌شود.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی به امر زیبای اهدای خون در این روزها اشاره و بیان کرد: اهدای خون در این روزها امر به معروف است و باید به این مسئله مهم توجه شود.

خسروی عنوان کرد: در این روزها که بیماران نیازمند خون هستند بسیار زیباست که بر اهدای خون اهتمام داشته باشیم.

وی به اظهارات کارشناسان در مورد کاهش اهدای خون اشاره کرد و گفت: از ابتدای شیوع کرونا اهدای خون در دنیا 70 و در ایران 30 درصد کاهش داشته است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امروز امر به معروف، اهدای خون به بیماران نیازمند به خون است.

خسروی بیان کرد: امام حسین (ع) خون خود را داد تا بندگان خدا نجات پیدا کنند.

وی تاکید کرد: امر مهم اهدای خون از نظر معنوی و جسمی مفید است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی به روستاهای سیل زده خراسان جنوبی و از بین رفتن دام و محصولات کشاورزی کشاورزان اشاره کرد و گفت: متاسفانه در کشور عده‌ای بی فکر و تدبیر برای یک مربی فوتبال خارجی بی خاصیت 240 میلیارد دلار هزینه می‌کنند.

خسروی تاکید کرد: اگر این پول‌ها برای استانی مانند خراسان‌جنوبی هزینه شود زندگی مردم تازه خواهد شد.

وی با بیان این‌که تمام این مسائل نمونه بارز امر به معروف است، افزود: مردم باید به روز باشند و به قول شهید مطهری بدانند شمر زمان کیست؟ و مشکلات زمان چیست؟

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی به کمک مومنانه در استان خراسان‌جنوبی اشاره کرد و گفت: مردم در این شرایط سخت اقتصادی برای کمک به نیازمندان نهایت همکاری و ایثار را داشتند.

خسروی گفت: اگر امروز که روز عاشورا است مسئولی بتواند برای رفع مشکلات مردم اقدام کند اما کاری نکند این عاشورا و عزاداری قبول نیست.

وی تصریح کرد: در حال حاضر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراسم عزاداری، فاصله گذاری اجتماعی، اهدای خون، کمک به سیل زده‌ها و شناخت دوست و دشمن نمونه بارز امر به معروف است.

انتهای پیام /