یک‌شنبه 15 مهر 1403

هشت هزار میلیارد ریال بهای گندم کشاورزان زنجانی پرداخت شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
هشت هزار میلیارد ریال بهای گندم کشاورزان زنجانی پرداخت شد

زنجان - ایرنا - مدیر ستادی بانک کشاورزی در استان زنجان گفت: این بانک هشت هزار و 121 میلیارد ریال بهای گندم را از بابت خرید تضمینی به حساب گندمکاران استان واریز کرد.

جواد صمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ابتدای تیر ماه سال‌جاری 44 هزار و 971 محموله محصول استراتژیک گندم از کشاورزان در سطح استان زنجان توسط شرکت غله و خدمات بازرگانی خریداری شد.

وی اظهارداشت: این میزان محموله ها با وزن 319 هزار و 944 تن به ارزش هشت هزار و 1330 میلیارد ریال است. مدیر ستادی بانک کشاورزی در استان زنجان گفت: تاکنون از این میزان مطالبه کشاورزان استان هشت هزارو 212 میلیارد ریال به حساب بانکی آنان واریز و طلب آنها تسویه شده است. صمدی خاطرنشان کرد: حدود هشت هزار میلیارد ریال از مطالبه گندمکاران استان زنجان باقی مانده که به زودی و در کمترین زمان ممکن به حساب آنها واریز خواهد شد. وی اضافه کرد: امسال هر کیلوگرم گندم از کشاورزان با نرخ مصوب دولتی 25 هزار ریال خریداری شد. به گزارش ایرنا، بانک کشاورزی تسهیلاتی نیز برای برقی کردن چاه های آب کشاورزی با هدف حذف سوخت های فسیلی پرداخت می کند و هیچ محدودیتی در تعداد نفرات و پرونده ها برای پرداخت وجود ندارد.

*س_برچسب‌ها_س*