پنج‌شنبه 31 خرداد 1403

هشدار سفارت ایران در ایتالیا به ایرانیان / قدامات معاندان در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
هشدار سفارت ایران در ایتالیا به ایرانیان / قدامات معاندان در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری

اقتصادنیوز: سفارت جمهوری اسلامی ایران در ایتالیا خطاب به ایرانیان مقیم این کشور تاکید کرد: هموطنان با هوشیاری و حضور گسترده در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیر ماه سال جاری در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در رم و سرکنسولگری در میلان، مانع از بهره برداری جریانات معاند و مزد بگیران و خائنین شوند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، سفارت کشورمان در ایتالیا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به اطلاع هموطنان عزیز مقیم ایتالیا می‌رساند که سفارت جمهوری اسلامی ایران در رم در راستای وظایف سازمانی خود در قالب راهکارهای مختلف، اقدام به اطلاع رسانی در مورد زمان و مکان انتخابات آتی ریاست جمهوری و بیان اهمیت آن برای جامعه مخاطب کرده است. از جمله این اقدامات بهره گیری از ظرفیت اطلاع رسانی دانشگاه‌های ایتالیا در قالب همکاری‌های متقابل و سازنده است. دانشگاههای مذکور نیز با اقدامی مثبت و سازنده نسبت به این اطلاع‌رسانی اقدام نمودند.

همچنین در این اطلاعیه آمده است: متاسفانه تعداد انگشت شماری از معاندین و خائنین به مملکت در قالب به اصطلاح "جامعه ایرانیان" که افکار عمومی ایتالیا به ویژه ایرانیان مقیم از عقبه خیانت آنها به خوبی آگاهی دارند با بهره گیری از ابزار کهنه سیاه نمایی و به منظور جلوگیری از حضور هموطنان عزیز جهت شرکت در انتخابات، از طرق مختلف متوسل به فشار و تهدید ایرانیان مقیم و دانشجویان عزیز شده‌اند.

همان طور که هموطنان گرامی و دانشجویان مقیم ایتالیا به عنوان قشر تحصیل‌کرده به خوبی آگاهی دارند، انتخاب، یک حق ملی است و این سفارت نیز تنها وظیفه اطلاع رسانی و برگزاری آنها را عهده‌دار می‌باشد. از این رو از دانشجویان و سایر هموطنان عزیز درخواست دارد با هوشیاری و حضور گسترده در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیر ماه سال جاری در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در رم و سرکنسولگری در میلان، مانع از بهره برداری جریانات معاند و مزد بگیران و خائنین شوند.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید