یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

هشدار فوری سازمان غذا و دارو درباره تزریق بوتاکس دیسپورت 500

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
هشدار فوری سازمان غذا و دارو درباره تزریق بوتاکس دیسپورت 500

سازمان غذا و دارو درباره تزریق بوتاکس تقلبی دیسپورت 500 هشدار داد. سازمان غذا و دارو درباره تزریق بوتاکس تقلبی دیسپورت 500 هشدار داد. به گزارش عرشه آنلاین، روابط عمومی سازمان غذا و دارو با استناد به گزارشات مستند، داروی «دیسپورت 500» را تقلبی اعلام کرد و از مردم خواست در صورت مشاهده این فراورده، موضوع را به معاونت‌های غذا و دارو دانشگاه‌های علوم پزشکی اطلاع دهند.

سازمان غذا و دارو درباره تزریق بوتاکس تقلبی دیسپورت 500 هشدار داد.

به گزارش عرشه آنلاین، روابط عمومی سازمان غذا و دارو با استناد به گزارشات مستند، داروی «دیسپورت 500» را تقلبی اعلام کرد و از مردم خواست در صورت مشاهده این فراورده، موضوع را به معاونت‌های غذا و دارو دانشگاه‌های علوم پزشکی اطلاع دهند.

همچنین اداره کل دارو سازمان غذا و دارو پیرو نامه‌های در دو تاریخ متفاوت شرکت داریان سلامت پیوست به مکاتبه شرکت IPSEN از معاونت های غذا و دارو دانشگاه و دانشکده های علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی سراسر کشور خواسته است در صورت مشاهده فراورد تقلبی Dysport 500 به شماره سری ساخت N23054 با تاریخ تولید 02.2023 و تاریخ انقضاء 01.2025 با make up کشور ترکیه منتسب به شرکت Ipsen اقدام لازم معمول را انجام دهد و نتیجه اقدامات را در اسرع وقت به این اداره کل اعلام کنند.

منبع: ایسنا هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

هشدار فوری سازمان غذا و دارو درباره تزریق بوتاکس دیسپورت 500 2