چهارشنبه 11 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

وب‌گاه عصر ایران

هشدار زرد رنگ به معنای این است که پدیده‌ای جوی رخ خواهد داد که ممکن است در سفرها و انجام کارهای روزمره اختلالاتی را ایجاد کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به هشدار هواشناسی از آماده‌باش امدادگران هلال‌احمر در چهار استان کشور خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی، ولی پور با اشاره به گزارش آب و هوایی شمال غرب کشور و هشدار سازمان هواشناسی گفت: در پی هشدار هواشناسی در چهار استان آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل و گیلان، امدادگران در حالت آماده‌باش قرار گرفتند. طبق هشدار هواشناسی از صبح امروز، در استان آذربایجان شرقی و در محور‌های مرند به جلفا، تبریز به مراغه، میانه به بستان آبان و تبریز به اهر باران می‌بارد. همچنین...

وب‌گاه 55 آنلاین

هشدار هواشناسی به تهرانی‌ها، سرمای وحشتناکی در راه است

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به هشدار هواشناسی از آماده‌باش امدادگران هلال‌احمر در چهار استان کشور خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به بارش باران و برف در مناطق سردسیر کشور طی روزهای آینده، از وقوع بارش‌های پراکنده طی روز جاری در تهران خبر داد و گفت: فردا با نفوذ جریانات شمالی به غرب سواحل دریای خزر، بارش در اردبیل، گیلان و غرب مازندران تشدید می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به هشدار هواشناسی از آماده‌باش امدادگران هلال‌احمر در 4 استان کشور خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: 2 هشدار هواشناسی در خوزستان از سوی اداره کل هواشناسی این استان صادر شد.

خبرگزاری مهر

اهواز - اداره کل هواشناسی خوزستان با اشاره به افزایش ارتفاع موج و سرعت باد متوسط تا شدید و همچنین وقوع مه یا مه رقیق و کاهش دید افقی در استان، هشدارهای زرد و نارنجی را صادر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: مدیرکل مدیریت بحران استان تهران، بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران از صدور هشدار زرد کاهش دما در استان تهران خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ضمن اطلاع رسانی گسترده به همشهریان و جامعه هدف تحت تأثیر از جمله مسافران، کشاورزان، دامداران، عشایر، گلخانه داران، مرغداران و سایر بهره برداران و آماده باش کامل نیروهای امدادی و عملیاتی استان ضروری است که تدابیر لازم در سطح مناطق تحت تأثیر اندیشیده شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: باتوجه به ورود سامانه بارشی به کشور و احتمال وقوع کولاک در ارتفاعات برخی استان‌ها، سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان تهران، ضمن ارائه گزارشی از شدت و نواحی تحت تاثیر این سامانه توصیه کردند که کوهنوردان به ارتفاعات صعود نکنند و یا در صورت کوهنوردی تجهیزات ایمنی به همراه داشته باشند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش باران در 12 استان و افزایش آلودگی هوا در چهار استان خبر داد.

وب‌گاه منیبان

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش باران در 12 استان و افزایش آلودگی هوا در چهار استان خبر داد.

وب‌گاه 55 آنلاین

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش باران در 12 استان و افزایش آلودگی هوا در چهار استان خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش باران در برخی استان‌ها، ورود سامانه بارشی به استان‌های مرزی در غرب و شمال غرب کشور همچنین افزایش آلاینده‌ها در چهار شهر صنعتی و پرجمعیت خبر داد.