سه‌شنبه 10 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار نارنجی‌رنگ نسبت به بارش باران در مناطق گرمسیر با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی در مناطق سردسیر بارش برف هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار نارنجی‌رنگ نسبت به بارش باران در مناطق گرمسیر با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی در مناطق سردسیر بارش برف هشدار داد.

خبرگزاری مهر

اهواز - مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: تا اوایل روز یکشنبه آینده بارش باران همراه با رگبار و رعد و برق، وزش بادهای متوسط تا شدید گاهی تندباد لحظه‌ای در اغلب نقاط استان پیش بینی می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش پراکنده باران در نقاط مختلف کشور، ورود سامانه بارشی از غرب و جنوب غرب کشور و افزایش آلودگی هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت خبر داد.

وب‌گاه 55 آنلاین

امروز (30 آذر) در استان‌های واقع در سواحل دریای خزر و برخی نقاط خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش پراکنده رخ می‌دهد.

خبرگزاری مهر

اهواز - با توجه به ورود سامانه جدید بارشی و همچنین افزایش وزش باد در خوزستان از سوی اداره کل هواشناسی استان هشدارهای نارنجی صادر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیرکل هواشناسی لرستان با اشاره به صدور هشدار هواشناسی سطح زرد در این استان از پیش‌بینی وقوع رگبار باران و برف خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - اداره کل هواشناسی خوزستان در اطلاعیه‌ای نسبت به تقویت سامانه بارشی و انتظار بارش بیش از 100 میلیمتر در ارتفاعات استان از اواخر هفته هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

خبرگزاری مهر

اصفهان - براساس مصوبه امروز کارگروه اضطرار آلودگی هوای اصفهان طرح زوج و فرد ترافیک از فردا سه شنبه 29 آذر به مدت یک هفته در هسته مرکزی شهر اصفهان اجرا می‌شود.‌

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: سه‌شنبه (29 آذر) بارش باران و برف در استان‌های ساحلی خزر، اردبیل و ارتفاعات البرز مرکزی پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با تاکید بر ضرورت آماده باش نیرو‌های امدادی در پایتخت از کاهش کیفیت هوا تا روز سه شنبه 29 آذر خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با تاکید بر ضرورت آماده‌باش نیرو‌های امدادی در پایتخت از صدور هشدار نارنجی آلودگی هوا خبر داد و گفت: مردم از تردد غیرضرور در فضای باز خودداری کنند.

وب‌گاه فرارو

مدیر کل مدیریت بحران استان تهران گفت: طبق هشدار هواشناسی مبنی بر اینکه در غالب ساعات، کیفیت هوا تا حد ناسالم برای تمام گروه‌ها کاهش خواهد یافت و از این رو مدیریت بحران به مردم پایتخت اکیداً توصیه می‌کند از تردد غیر ضروری در فضای باز خودداری کرده و حتماً از منابع غذایی حاوی آنتی اکسیدان و بتاکارتن زیاد استفاده کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از ضرورت آماده‌باش نیروهای امدادی در پایتخت خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

بر اثر این مخاطره کاهش کیفیت هوا در حد ناسالم برای تمام گروه‌ها و در صورت عدم مهار منابع آلاینده ثابت و متحرک در مناطق پرتردد تا حد بسیار ناسالم پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه الف

سازمان هواشناسی نسبت به سکون هوا و تداوم پایداری جوی و افزایش آلودگی هوا در تهران و کرج همچنین وزش باد و افزایش ارتفاع موج در خلیج فارس هشدار داد.