سه‌شنبه 10 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سازمان هواشناسی در خصوص ورود سامانه بارشی جدید به کشور برای 18 استان هشدار سطح زرد صادر کرد.

وب‌گاه منیبان

سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور برای 18 استان هشدار سطح زرد احتمال آب گرفتگی، افت فشار گاز و خسارت به محصولات کشاورزی صادر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل هواشناسی البرز با اشاره به قرار گرفتن استان در وضعیت هشدار سطح زرد گفت: در ارتفاعات و جاده‌های کوهستانی بارش‌های ساعتی و پراکنده برف و باران و نیز یخبندان پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه 55 آنلاین

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از ورود سامانه بارشی به کشور و در عین حال تداوم آلودگی در شش استان خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی کشور نسبت به افزایش آلودگی هوا در هفت استان در نیمه شمالی کشور هشدار داد.

وب‌گاه 55 آنلاین

سازمان هواشناسی از تداوم بارش برف، باران و وزش باد تا آخر هفته در 16 استان کشور خبر داد و برای 2 استان هشدار سطح زرد صادر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سازمان هواشناسی از بارش باران، برف و ورزش باد طی امروز تا سه‌شنبه آینده در 11 استان خبر داد و برای برخی استان‌ها از جمله تهران و البرز هشدار سطح زرد صادر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی کشور در سه شهر اراک، کرج و تهران هشدار سطح «زرد» صادر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ضیاییان عنوان کرد: طی پنج روز آینده در شهرهای صنعتی و پر جمعیت افزایش غلظت آلاینده های جوی را خواهیم داشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس پیش بینی اداره کل هواشناسی یزد روز پنجشنبه گفت: فعالیت سامانه بارشی از بعدازظهر شنبه آغاز و تا اوایل وقت یکشنبه ادامه خواهد یافت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل هواشناسی البرز گفت: براساس بررسی و تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره‌های هواشناسی فردا کمی تا قسمتی ابری همراه با یخبندان، غبار و افزایش آلاینده‌ها است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیر اداره بنادر و دریانوردی کیش از تعطیلی سه روزه تردد شناورهای مسافری، خودرو بر و تفریحی در این جزیره خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

دریانوردان و گردشگران می توانند در زمان بروز هرگونه سوانح دریایی با سامانه 24 ساعته 1550 تماس و یا از طریق کانال اضطرار دریایی 16 VHF ارتباط دریایی برقرار کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز شنبه 19 آذر در بخش‌هایی از کرمان، فارس، هرمزگان، یزد، سیستان و بلوچستان و ارتفاعات زاگرس مرکزی بارش خواهیم داشت و این شرایط روز یکشنبه در خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، جنوب یزد و برخی مناطق کرمان حاکم است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اداره کل هواشناسی استان تهران با صدور هشدار زرد رنگ از پایداری و سکون نسبی جو و عدم وزش باد قابل ملاحظه و افزایش آلاینده‌های جوی به‌ویژه ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون در مناطق جنوبی و غربی و مرکزی استان تهران از چهارشنبه تا جمعه (16 تا 18 آذر) خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اداره کل هواشناسی استان تهران برای جلوگیری ازآسیب‌های ناشی از این مخاطره اجتناب از حضور در فضای باز برای افراد دارای سابقه بیماری‌های قلبی و ریوی، اجتناب از رفت و آمدهای غیر ضروری به نواحی پرتردد برای افراد سالمند و خردسال، مدیریت تردد خودروهای آلاینده و انجام اقدامات لازم توسط دستگاه‌های اجرایی ذیربط را توصیه می‌کند.