سه‌شنبه 10 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

خبرگزاری مهر

سازمان هواشناسی نسبت به افزایش آلودگی هوای تهران و کرج هشدار نارنجی صادر کرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش پراکنده باران در برخی نقاط، وزش باد در شرق و جنوب شرق کشور و نفوذ جریانات شمالی به کشور و بارش پراکنده در استان‌های شمالی خبر داد.

وب‌گاه منیبان

فردا این استان ها بارانی می‌شود این خبر را بخوانید و متوجه شوید کدام استان ها فردا بارش باران دارد.

وب‌گاه فرارو

اداره کل هواشناسی استان تهران باتوجه به کاهش کیفیت و آلودگی هوا، کاهش تردد غیرضروری و پرهیز از حرکات ورزشی در فضای باز را توصیه کرد.

وب‌گاه فرارو

هشدار زرد رنگ به معنای این است که پدیده‌ای جوی رخ خواهد داد که ممکن است در سفر‌ها و انجام کار‌های روزمره اختلالاتی را ایجاد کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا وضعیت جوی استان‌های کشور طی پنج روز آینده را تشریح کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بنابر اظهارات رئیس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، تا اواسط هفته آینده در شهرهای صنعتی و پرجمعیت آلودگی هوا ادامه خواهد داشت و در روزهای شنبه و یکشنبه خلیج فارس مواج است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از صبح جمعه 25 آذر تا اواخر وقت جمعه، در شهرهای تهران و کرج‌، تداوم آلودگی هوا در مناطق پرتردد تا حد بسیار ناسالم، پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سازمان هواشناسی نسبت به افزایش آلودگی هوا تا حد بسیار ناسالم در تهران و کرج همچنین آلودگی هوا در پنج شهر دیگرو بارش برف و باران در 16 استان هشدار داد.

خبرگزاری دانا

اداره کل هواشناسی استان تهران، نسبت به افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا تا حد ناسالم برای تمام گروه‌ها هشدار داد.

وب‌گاه فرارو

اداره کل هواشناسی استان تهران، نسبت به افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا تا حد ناسالم برای تمام گروه‌ها هشدار داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طی امروز و فردا (24 و 25 آذر) بندرعباس با دمای 29 درجه سانتیگراد گرمترین و طی امروز (24 آذر) شهرکرد و بجنورد با دمای 2- درجه سانتیگراد و فردا (24 آذر) شهرکرد و یاسوج با دمای 1- سردترین مرکز استان کشور است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از تداوم آلودگی هوا در برخی استان‌ها خبر داد و گفت: بارش باران و برف در مناطق سردسیر خواهیم داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش باران در برخی استان‌ها، بارش برف در مناطق سردسیر، پایداری و سکون در چهار شهر صنعتی خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دولت کنگو به علت کشته‌شدن دست‌کم 120 نفر در پی وقوع سیلاب‌های مرگبار، سه روز عزای عمومی اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مسعود برآبادی و فرشاد رستمی که در پی جریانات اخیر بازداشت شده بودند، آزاد شدند.