چهارشنبه 11 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حامد یزدی مهر با اشاره به پیش بینی‌های سازمان هواشناسی مبنی بر کاهش چهار تا شش درجه‌ای دمای هوا طی 26 تا 28 مهر در سطح استان تهران اظهار داشت: این کاهش دما در مدت یادشده در ارتفاعات شرقی استان رخ خواهد داد.

وب‌گاه 55 آنلاین

درباره وزش بادهای لحظه‌ای شدید در روزهای 26 تا 27 مهر در مناطق جنوب و غرب استان تهران نیز هشدار داد و افزود: مجموعه مخاطرات پیش‌بینی شده از سوی اداره کل هواشناسی استان مبنی بر کاهش کیفیت هوا و بارش‌های پراکنده باران و برف در ارتفاعات آبعلی و فیروزکوه احتیاط ویژه شهروندان را می‌طلبد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در استان‌های گلستان،‌مازندران،‌گیلان، شرق اردبیل، شمال آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی ابرناکی،‌بارش پراکنده گاهی وزش باد شدید و رعدوبرق روی می‌دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سازمان هواشناسی از بارش باران و وزش باد شدید در برخی استان‌های کشور خبر و نسبت به وقوع سیلاب ناگهانی، آب‌گرفتگی و خسارت به محصولات کشاورزی هشدار داد.

وب‌گاه 55 آنلاین

از بعد از ظهر دوشنبه و روز سه شنبه (25 و 26 مهرماه) به‌تدریج گستره بارش به استان‌های گلستان، خراسان‌شمالی و شمال خراسان رضوی کشیده می‌شود و با نفوذ جریانات شمالی، بارش در استان‌های ساحلی خزر تشدید و دریای خزر مواج و متلاطم می‌شود. چهارشنبه (27 مهرماه) بارش در این مناطق ادامه خواهد داشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق اعلام هواشناسی در برخی نقاط استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی رگبار پراکنده باران گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقت رخ می‌دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از رگبار باران و وزش باد شدید در هشت استان، کاهش محسوس دما در نوار شمالی و خیزش گرد و خاک در نوار شرقی کشور خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اداره‌کل هواشناسی خوزستان با پیش‌بینی وقوع مه در سطح استان هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در پنج روز آینده، آسمانی صاف تا کمی ابری گاهی نیمه‌ابری در ارتفاعات ابری در مناطق پرتردد گاهی همراه با غبار و در بعضی ساعات همراه با وزش باد گاهی وزش باد شدید، در مناطق مستعد گاهی همراه با خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امروز در برخی ساعات در جنوب و جنوب غرب کشور وزش باد نسبتا شدید پیش‌بینی می شود. همچنین نفوذ گردوغبار به برخی از مناطق دور از انتظار نیست و دریای خزر و خلیج فارس مواج پیش بینی می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: فردا در شهرهای شمالی کشور شاهد بارش باران و وزش باد خواهیم بود.

وب‌گاه 55 آنلاین

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی با صدور هشدار سیلاب ناگهانی، آب‌گرفتگی معابر و برخورد صاعقه در برخی مناطق از افزایش نسبی دما طی شنبه و یکشنبه آینده در نوار شمالی خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در اردبیل، گیلان، مازندران، شمال آذربایجان شرقی و جمعه در شمال استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی بارش باران و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش پراکنده باران در 5 استان و کاهش محسوس دما در استان‌های ساحلی دریای خزر خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در برخی مناطق استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، اردبیل و شمال آذربایجان شرقی افزایش ابر و بارش پراکنده پیش‌بینی شده است. چهارشنبه و پنجشنبه بارش در سواحل غربی دریای خزر و شرق اردبیل شدت یافته و در بخش‌هایی از شمال استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل بارش باران گاهی...