چهارشنبه 11 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی با هشدار نسبت به وقوع سیلاب ناگهانی، برخورد صاعقه و آب‌گرفتگی معابر در 13 استان از کاهش محسوس دما در نیمه شمالی کشور خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رضوی با اعلام اینکه این سامانه گرم کل آسمان مازندران را تحت تاثیر قرار می‌دهد، تصریح کرد: افزایش پتانسیل آتش‌سوزی و احتمال تنش دمایی از مخاطرات این سامانه است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هموطنان از فعالیت در فضای باز و قرار گرفتن در کنار درختان فرسوده و ساختمان‌های نیمه کاره خودداری کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

امروز پنجشنبه در ارتفاعات تهران و البرز، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، ایلام، زنجان، قزوین، مرکزی، همدان، اصفهان، ارتفاعات جنوب سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کرمان و فارس هشدار زرد برقرار است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: توده گرد و خاک بر روی کشور عراق، از انتقال آن به مناطق شمال غرب و نوار غربی کشور از اواخر وقت امشب و فردا پنجشنبه شکل میگیرد که سبب کاهش کیفیت هوا در این مناطق خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با اشاره به صدور هشدار زرد هواشناسی مبنی بر بروز دو سامانه جوی در استان تهران، نسبت به وقوع باد شدید و رگبار باران در ارتفاعات شمال شرقی هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طبق پیش بینی‌های هواشناسی سامانه اول وزش باد شدید و گرد و خاک است که از فردا (پنجشنبه) آغاز و تا عصر جمعه یکم مهرماه پایان خواهد یافت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی اعلام کرد، رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در مناطقی از کشور پیش بینی می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اثر این مخاطره جوی احتمال بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها، احتمال صاعقه، احتمال آبگرفتگی معابر بطور محلی، احتمال آسیب به سازه‌های موقت وجود دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در مخاطره جوی پیش بینی شده احتمال بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها، احتمال صاعقه، احتمال آبگرفتگی معابر بطور محلی، احتمال آسیب به سازه‌های موقت وجود دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پیام مساعدی اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد طی امروز و فردا وضعیت جوی و دریایی استان در اغلب ساعات به نسبت آرام است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر از احتمال ورود و فعالیت سامانه مانسون در برخی نقاط استان خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اعلا کرد: روز چهارشنبه شرایط برای وقوع گرد و خاک در برخی نقاط استان‌های کرمانشاه، ایلام و خوزستان مهیا خواهد بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در ویدئوی ارائه‌شده، لحظه‌ی وحشتناکی از تخریب یک پل در سیلاب پورتوریکو را مشاهده می‌کنید.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سرپرست اداره کل هواشناسی استان تهران با اشاره به اینکه بارندگی‌های تهران نسبت به بلندمدت حدود 35 درصد کاهش داشته است، اظهار کرد: کاهش بارندگی‌ها موجب خشکی افزایش گرد و خاک می‌شود.

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی رنگ از رشد ابر‌های همرفتی همراه با رخداد رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت و احتمال گردوخاک، در نقاط مستعد ریزش تگرگ به‌ویژه در ساعات بعدازظهر طی روز‌های یکشنبه و دوشنبه (27 و 28 شهریور) درجنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، شمال و شرق هرمزگان خبر داد.