چهارشنبه 11 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی رنگ از وقوع رگبار و رعد و برق در 9 استان کشور خبر داد.

وب‌گاه 55 آنلاین

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران افزود: با توجه به پیش بینی هواشناسی احتمال بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها وجود دارد که در این زمینه به مردم توصیه می‌کنیم از حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها تردد نکنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل مدیریت بحران تهران با تاکید بر بارش شدید باران و وزش باد گفت: از همه شهروندان می‌خواهیم نسبت به احتمال سقوط اجسام و خیزش موقت گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا احتیاط‌های لازم را داشته باشند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یزدی‌مهر با بیان اینکه وزش باد شدید برای نیمه غربی و جنوبی استان تهران و رگبار و رعد و برق برای ارتفاعات به ویژه ارتفاعات شرقی استان و فیروزکوه پیش بینی شده است گفت: از همه شهروندان می‌خواهیم نسبت به احتمال سقوط اجسام و خیزش موقت گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا احتیاط‌های لازم را داشته باشند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

صادق ضیاییان بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، اظهار کرد: امروز در استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی افزایش ابر، بارش باران و گاهی رعد و برق و وزش باد همراه با کاهش محسوس دما (6 تا 10 درجه) رخ می‌دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران از فعال شدن سامانه بارشی در این استان به ویژه در ارتفاعات شرقی و فیروزکوه خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اداره کل هواشناسی برای کاهش آسیب‌های احتمالی مستحکم‌سازی سازه‌های موقت، عدم پارک خودرو در کنار درختان فرسوده، احتیاط در تردد برای افراد دارای بیماری تنفسی، احتیاط در سفرهای برون شهری، عدم تردد در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌ها و احتیاط در فعالیت‌های کوهنوردی را توصیه می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هواشناسی درباره سامانه بارشی، کاهش محسوس دما، سیلاب ناگهانی و آبگرفتگی معابر در 9 استان کشور هشدار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: در منطقه سیستان تا صبح پنجشنبه وزش باد متوسط تا نسبتاً شدید و گاهی گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود و از اواخر وقت پنجشنبه افزایش شدت وزش باد در این نواحی انتظار می‌رود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان از قرار گرفتن هوای دو شهر استان در وضعیت "خطرناک" خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی نسبت به رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید در سه استان هرمزگان، فارس و کرمان هشدار داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سازمان هواشناسی نسبت به رشد ابرهای همرفتی همراه، رگبار، رعد و برق، وزش باد شدید موقت و احتمال گردوخاک در سه استان هرمزگان، فارس و کرمان هشدار داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بیشترین میزان بارندگی در شهرستان‌های جنوبی استان روی می‌دهد و احتمال سیل در رودخانه‌های فصلی وجود دارد و از مردم و عشایر می‌خواهیم از مسیل‌ها دور شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی درباره تداوم فعالیت سامانه بارشی در 9 استان کشور هشدار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی اعلام کرد که رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد شدید موقت در 12 استان کشور پیش بینی می شود.