چهارشنبه 11 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با پیش‌بینی بارش باران طی امروز تا آخر هفته در نیمه شمالی کشور به کشاورزان نسبت به کاهش محسوس دما و خسارت‌های ناشی از آن هشدار داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری دما در استان اردبیل و استان‌های ساحلی خزر 6 تا 10 درجه کاهش می‌یابد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سازمان هواشناسی نسبت به افزایش سرعت باد و ارتفاع موج در نواحی ساحلی تا 1.8 متر خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اثر بارش بی وقفه باران و وقوع رانش زمین در یکی از شهرهای مرکزی ونزوئلا تاکنون دستکم 22 نفر کشته شده‌اند و بیش از 52 نفر نیز مفقود شده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هواشناسی از تشدید بارش‌ها در استان‌های ساحلی دریای خزر طی روز چهارشنبه خبر داد. پنجشنبه نیز در برخی مناطق شمال غرب و سواحل غربی دریای خزر بارش پیش‌بینی شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی با صدور هشدار زردرنگ از افزایش گرادیان فشاری و وزش باد شدید و در نواحی مستعد خیزش گردو خاک از یکشنبه تا دوشنبه (17 تا 18 مهرماه) خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سازمان هواشناسی از کاهش 6 تا 10 درجه‌ای دما، نفوذ سامانه بارشی و خسارت احتمالی به محصولات کشاورزی در برخی مناطق کشور خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها گفت: با توجه به افزایش حجم ترافیک و همچنین بارش باران در محورهای شمالی مسافران زمان بازگشت خود را مدیریت کنند‌.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بنابر اعلام مدیرکل هواشناسی استان البرز، تحلیل آخرین الگوهای پیش‌یابی حاکی از جوی پایدار در منطقه البرز مرکزی است که به موجب آن کاهش دما به ویژه در ارتفاعات استان مورد انتظار خواهد بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی با صدور هشدار کاهش دما و خسارت به محصولات کشاورزی در 7 استان از بارش باران تا چهارشنبه آینده در سواحل دریای خزر و شمال غرب کشور خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یکشنبه آینده در نوار شمالی کشور روند افزایش موقتی دما روی می‌دهد و در استان‌های کردستان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل ابرناکی، وزش باد و بارش پراکنده انتظار می‌رود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

با توجه به صدور هشدارهای هواشناسی مبنی بر وزش باد و اختلال در تردد جاده ها مسافران پیش از عزیمت به جاده و فرودگاه از آخرین وضعیت آب و هوا مطلع شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در شهرهای جنوبی استان طی امروز تا اوایل هفته آینده در ساعات بعدازظهر، افزایش سرعت باد موجب خیزش موقت گردوخاک و کاهش نسبی کیفیت هوا می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس هواشناسی کشاورزی گفت: با توجه به شرایط بارش باران و کاهش دما در برخی استان ها توصیه می شود که کشاورزان، مرغداران، باغداران هشدارهای هواشناسی را جدی بگیرند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

با توجه به هشدارهای هواشناسی صادر شده در شهرهای شمالی و اختلال در تردد جاده ها مسافران پیش از عزیمت از آخرین وضعیت ترافیکی مطلع شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد که خیزش گردوخاک در غرب و نیمه جنوبی تهران پیش‌بینی می‌شود.