چهارشنبه 11 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

وب‌گاه الف

سازمان هواشناسی نسبت به تداوم بادهای 120 روزه و نفوذ گرد و غبار به 13 استان هشدار صادر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی نسبت به تداوم بادهای 120 روزه و نفوذ گرد و غبار به 12 استان هشدار صادر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پیرو دستور استاندار سیستان و بلوچستان و تصمیم اتخاذ شده دفتر مدیریت بحران استانداری، کلیه ادارات شهرستان های منطقه سیستان تعطیل اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیر کل مدیریت بحران استانداری البرز با اشاره به هشدار سطح زرد هواشناسی در خصوص بارش تندری و گردوخاک در استان از مردم خواست این موضوع را جدی بگیرند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار سطح زرد برای 11 استان از احتمال وقوع سیلاب ناگهانی،‌آب‌گرفتگی معابر و شکستن درختان کهنسال خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران گفت: به علت احتمال جاری شدن روان آب، و آب گرفتگی برخی معابر و سیلابی شدن رودخانه‌های فصلی و مسیل‌ها به مردم هشدار می دهیم که از رودخانه‌ها فاصله بگیرند.

وب‌گاه فرارو

در سال 1540 هوای اروپا به شدت خشک و گرم بود. آن خشکسالی تقریبا یک سال اروپای غربی و مرکزی از فرانسه تا لهستان را فراگرفته بود. برای بسیاری سال طاقت فرسایی بود. دمای هوا بیش از 40 درجه سانتی گراد افزایش یافت. جنگل‌ها و شهر‌ها در آتش سوختند. رودخانه‌ها خشک شدند و گاو‌ها دسته دسته مردند. بیماری در اطراف آبراه‌های راکد گسترش یافته بود.

وب‌گاه عصر ایران

هشدار زردرنگ به معنای این است که پدیده‌ای جوی رخ خواهد داد که ممکن است در سفر‌ها و انجام کار‌های روزمره اختلالاتی را ایجاد کند. این هشدار برای آگاهی مردم صادر می‌شود تا بتوانند آمادگی لازم را برای مواجهه با پدیده‌ای جوی داشته باشند که از حالت معمول کمی شدت بیشتری دارد.

وب‌گاه 55 آنلاین

احتمال وقوع سیل در تهران / از حاشیه رودها فاصله بگیرید

وب‌گاه الف

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: براساس اعلام صدور هشدار رنگ زرد هواشناسی در تهران، احتمال سیلابی شدن رودخانه های فصلی، خسارت براثر ورزش باد شدید و صاعقه و شکستن درختان فرسوده وجود دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اداره کل هواشناسی استان تهران نسبت به بارش‌های رگباری، وزش باد شدید، احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه‌های فصلی و مسیل‌ها هشدار داد.

وب‌گاه عصر ایران

هشدار زردرنگ به معنای این است که پدیده‌ای جوی رخ خواهد داد که ممکن است در سفرها و انجام کارهای روزمره اختلالاتی را ایجاد کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سازمان هواشناسی با پیش‌بینی وقوع سیل و آب‌گرفتگی معابر در 9 استان از خیزش گردوخاک طی 5 روز آینده در نوار شرقی کشور خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اداره کل هواشناسی استان تهران پیش بینی کرد طی پنج روز آینده هوای تهران به خصوص در نواحی جنوبی با وزش باد نسبتا شدید و احتمال خیزش موقت گرد و خاک همراه خواهد بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: رییس هیات نجات غریق مازندران از پیدا شدن اجساد 2 نوجوان در آب های ساحلی این استان خبر داد.