چهارشنبه 11 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر کل مدیریت بحران استانداری تهران بر لزوم آماده باش دستگاه‌های اجرایی استان جهت مقابله باسیلاب احتمالی تاکید کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصدنیوز: با توجه به ماهیت بارش‌هایی که روزهای گذشته در استان کرمان اتفاق افتاد، احتمال جاری شدن آب از بالادست و آب گرفتگی معابر در مناطقی از این استان وجود دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از تداوم فعالیت سامانه موسمی در 10 استان طی امروز خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرپرست اداره کل راهداری استان تهران گفت: در پی جاری شدن سیل و رانش زمین تردد در برخی محور‌های مواصلاتی شهرستان‌های تهران، فیروزکوه، شمیرانات، دماوند، پاکدشت و پردیس برقرار است.

خبرگزاری دانا

امیری گفت: بارش‌های اخیر 20 میلیارد ریال به زیرساخت‌های شبکه برق استان لرستان خسارت وارد کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

از امروز دوشنبه 10 مرداد تا سه شنبه 11 مرداد احتمال وقوع رگبار و رعد و برق، بارش تگرگ، سیلابی شدن رودخانه‌های فصلی، جاری شدن آب در معابر و وزش باد شدید بویژه در نیمه شمالی استان تهران و ارتفاعات وجود دارد.

خبرگزاری مهر

داراب - فرماندار ویژه داراب گفت: بارش شدید در ارتفاعات باعث جاری شدن مجدد سیلاب در مناطقی از شهرستان داراب شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اداره کل هواشناسی استان تهران با صدور هشدار زردرنگ، از تداوم فعالیت سامانه بارشی و رگبار و رعدوبرق، در نواحی مستعد احتمال بارش تگرگ، وزش باد شدید در نیمه‌شمالی استان تهران، به‌ویژه ارتفاعات از دوشنبه تا سه‌شنبه (10 تا11 مردادماه) خبرداد.

وب‌گاه فرارو

خانم تاجبخش گفت: پدیده مانسون به طور معمول در تابستان رخ می‌دهد، اما تاکنون چنین پدیده‌ای با این میزان نداشتیم؛ این اتفاق به طور معمول در نیمه جنوبی کشور رخ می‌دهد، اما امسال به ارتفاعات البرز نیز رسید و حتی مناطقی از تهران هم تحت تاثیر قرار داد.

وب‌گاه منیبان

روز سه‌شنبه در استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شرق خوزستان، غرب فارس، برخی مناطق بوشهر، ارتفاعات هرمزگان و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی همراه با گردوخاک روی می‌دهد.

وب‌گاه عصر ایران

کل این مبلغ عددی نیست که بتوانیم برای خرید تجهیزات از آن استفاده کنیم. ضمن اینکه ما یک سری فعالیت‌های جاری در سازمان داریم که باید انجام دهیم ما مکلف هستیم براساس تعهدات بین‌المللی حدود 7 هزار تا 8هزار رادیو سوند سالانه خریداری کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

جهان سیاست با تغییر سلیقه های تنوع طلب مردم در دوران های مختلف تاریخ روش های بدیع و خاصی را دیکته می کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تاجبخش گفت: برای سیل اخیر 12 هشدار در سطح ستاد و 79 هشدار در سطح کشور صادر کردیم و در 21 استان روزانه چندین هشدار صادر شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی در هشدار سطح قرمز رنگ از تداوم، گسترش و تشدید فعالیت سامانه موسمی از امشب تا روز دوشنبه خبر داد.

وب‌گاه فرارو

مهدی ولیپور درباره افراد مفقود شده نیز گفت: با جمع‌بندی تازه‌ترین گزارش‌های مفقودی در سراسر کشور در حال حاضر 32 نفر مفقود هستند که تلاش برای یافتن آنها از سوی عوامل سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر در حال انجام است.