چهارشنبه 11 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

وب‌گاه گسترش

رئوف پیشدار - استاد دانشگاه

وب‌گاه الف

سازمان هواشناسی درباره ادامه، گسترش و تشدید فعالیت رگبار‌های موسمی و همچنین وقوع رگبار و رعدوبرق در استان‌های جنوبی کشور هشدار داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای طالقان گفت: با اقدام به موقع نیروهای راهداری تمام نقاط ریزشی رفع انسداد شد و درحال حاضر تردد در همه محورهای این شهرستان برقرار است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: با کشف چند جسد دیگر که درپی سیل روزهای اخیر دچار حادثه شده بودند، شمار فوت شدگان سیل در کشور از ابتدای مرداد ماه تا کنون به 61 نفر رسید.

وب‌گاه الف

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از افزایش شمار جانباختگان سیل در کشور به 61 تن خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آسمان تهران 9 مردادماه، نیمه‌ابری و گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و طی 10 مردادماه قسمتی ابری و گاهی افزایش ابرو رگبار رعد و برق و وزش باد شدید با حداقل دمای 20 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سازمان هواشناسی با اشاره به فعالیت سامانه موسمی (مانسون) در کشور طی 5 روز آینده نسبت به بارش‌های سیل‌آسا و خطرات ناشی از آن در 22 استان هشدار صادر کرد.

وب‌گاه الف

رئیس جمعیت هلال احمر از ادامه عملیات جست‌وجو و امداد و نجات در فیروزکوه و دماوند خبر داد و گفت: عملیات جست‌وجو و امداد و نجات در امامزاده داوود به لحظات آخر خود رسیده است، اما در فیروزکوه و دماوند همچنان ادامه دارد. تا این لحظه در سیل‌های کشور 53 تن جان خود را از دست داده‌اند و 16 نفر نیز هنوز مفقودند.

خبرگزاری مهر

شیراز - معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز گفت: شرایط هشدار قرمز هواشناسی برای شیراز همچنان و تا ساعات اولیه سه شنبه تداوم دارد.

خبرگزاری مهر

شیراز - مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت گفت: بارندگی و سیلاب 82 هزار و 600 میلیون ریال به محصولات صیفی، گلخانه ها و سایر زیر بخش های کشاورزی و دام و طیور در این شهرستان خسارت وارد کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: وحیدی از مردم خواست با رعایت نکات ایمنی از رفتن به مناطقی که احتمال وقوع سیل در آن وجود دارد، پرهیز کنند.

خبرگزاری دانا

جمشید نیکزاد گفت: حدود3000 خودرو درراه مانده در محور هراز با همکاری نیروی انتظامی، پلیس راه، اداره کل راهداری و دستگاه های محلی دهیاریها و نیروهای مردمی امدادرسانی شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وحیدی درباره میزان آمادگی کشور نسبت به شرایط وقوع سیل، گفت: همه کشور در شرایط هشدار قرار دارد و همه ظرفیت‌ها برای کمک به مناطق سیل زده بسیج است.

وب‌گاه عصر ایران

منشا این بارندگی‌های شدید باران‌های مونسون است که از شبه قاره هند نشات می‌گیرد. گستردگی و شدت این بارندگی‌ها در ایران متفاوت است و این بار حدود 16 استان درگیر آن شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: مدیرکل راهداری البرز گفت: با توجه به هشدارهای هواشناسی مسیرهای منتهی به شمال تا اطلاع ثانوی مسدود شد.