پنج‌شنبه 12 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فردا در مناطقی از استان‌های چهارمحال و بختیاری، ارتفاعات غرب اصفهان، شرق یزد، کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و خراسان رضوی ابرناکی، بارش پراکنده و وزش باد شدید گاهی همراه با گردوخاک پیش‌بینی شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی با اشاره به تداوم بارش باران و رعدوبرق در 14 استان نسبت به وزش باد خیلی شدید در برخی مناطق کشور هشدار داد.

وب‌گاه 55 آنلاین

وزش باد شدید در تهران از ساعاتی دیگر شدت خواهد گرفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی با صدور اطلاعیه‌هایی نسبت به بارش‌های سیل‌آسا طی امروز و فردا در 14 استان و خسارت به محصولات کشاورزی هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد شدید و رگبار و رعد و برق و خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده کمی ابری تا نیمه ابری و در بعضی ساعات به‌ویژه در روز پنجشنبه (22 اردیبهشت) همراه با وزش باد شدید و در پاره‌ای نقاط به‌ویژه در نیمه‌جنوبی و غربی استان گاهی وزش باد خیلی شدید و خیزش موقتی گرد وخاک پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سازمان هواشناسی با اشاره به تداوم فعالیت سامانه بارشی و تشدید آن نسبت به احتمال وقوع سیلاب ناگهانی و خسارت به محصولات کشاورزی در برخی مناطق کشور هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بنابر اعلام مدیرکل هواشناسی البرز، تحلیل آخرین الگوهای پیش‌یابی حاکی از جوی کم و بیش ناپایدار در منطقه البرز مرکزی است.

وب‌گاه گسترش

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: امشب توده گرد و خاک وارد این استان شده و تا بعد از ظهر فردا چهارشنبه سبب کاهش دید افقی و کیفیت هوا خواهد شد.

خبرگزاری مهر

اصفهان - کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان نسبت به وقوع ناپایداری‌های همرفتی در نیمه غربی و باد و گردوخاک در نواحی شرقی و شمالی استان در روزهای پیش‌رو هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اداره کل هواشناسی تهران اعلام کرد، وضعیت جوی پایتخت کمی ابری تا نیمه ابری و گاهی رگبار باران وافزایش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روز گذشته کمیته اضطرار آلودگی هوا مدارس ابتدایی، پیش دبستانی و مهد کودک های استان تهران را به دلیل افزایش آلاینده‌ها در پایتخت تعطیل کرد.

وب‌گاه عصر ایران

امروز اطلاع رسانی دیرهنگام درباره تعطیلی امروز مدارس ابتدایی استان تهران آن هم در ساعت هشت صبح به دلیل آلودگی هوا باعث سردرگمی و مشکلاتی برای اولیای مدارس و دانش آموزان شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اعلام دیرهنگام تعطیلی مدارس ابتدایی استان تهران به دلیل آلودگی هوا گفت: مدیران شهر تهران پاسخ دهند که از شاخص آلودگی هوا خبر نداشتند یا خواب مانده بودند؟

وب‌گاه الف

مدیرکل هواشناسی استان تهران ضمن بیان اینکه صدور هشدار هواشناسی فقط برعهده سازمان هواشناسی است، گفت: پس از صدور هشدار، وزارت بهداشت، مرکز کنترل کیفیت هوا و سازمان محیط زیست هم در تشخیص میزان آلاینده‌ها و مشاوره دادن به استاندار برای تعطیلی مدارس مسئول هستند.

وب‌گاه فرارو

صبح امروز و با دستور استانداری تهران، کلیه پیش دبستانی ها، مدارس ابتدایی و استثنایی استان تهران تعطیل و وجود ریزگردها و قرار گرفتن وضعیت هوا در شرایط ناسالم به ویژه برای گروه های حساس دلیل این تصمیم‌گیری ناگهانی عنوان شد.