پنج‌شنبه 12 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: کارشناس سازمان هواشناسی از شدت گرفتن بارش‌ها در جنوب کشور در پی ورود سامانه بارشی جدید از امشب به کشور خبر داد و گفت: وقوع سیلاب‌های ناگهانی برای جنوب کشور انتظار می‌رود.

خبرگزاری ایرنا

چابهار - ایرنا - شهرهای بندری چابهار و کنارک در جنوب استان سیستان و بلوچستان طی روزهای اخیر شاهد بارش بارانی متفاوت بودند به‌گونه‌ای که بسیاری از مردم این مناطق، چنین بارندگی‌هایی را طی 20 سال گذشته بی‌سابقه عنوان می‌کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کارشناس هواشناسی از ورود سامانه بارشی به جنوب غرب کشور و بارش برف و باران در برخی از استان‌ها خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پایش هواشناسی کشاورزی گفت: با توجه به شرایط جوی و پیش بینی بارش باران، به عشایر و کشاورزان توصیه می‌شود که هشدارهای هواشناسی را جدی بگیرند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

هواشناسی با صدور هشدار نارنجی‌رنگ از تشدید فعالیت سامانه بارشی طی بازه زمانی چهارشنبه (8 دی ماه) تا دوشنبه (13 دی ماه) خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امشب سرتاسر ایران یخبندان شدیدی را تجریه خواهد کرد.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان ضمن اعلام آغاز فعالیت سامانه بارشی قوی از بعدازظهر چهارشنبه هفته جاری در این استان تاکید کرد که همه متولیان باید برای جلوگیری از آبگرفتگی یا بروز خسارت‌های ناشی از سیلاب در آماده باش قرار گیرند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سازمان هواشناسی با صدور هشدار زردرنگ از پایداری هوا از بعدازظهر یک‌شنبه (5 دی ماه) تا پنج‌شنبه (9 دی ماه) خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی از بسته بودن راه 200 روستا در استان به دلیل بارش برف و کولاک خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اداره کل هواشناسی استان تهران با اشاره به ورود سامانه سرد بارشی از امروز (3دی ماه) تا ظهر فردا (4دی ماه) به پایتخت، از کاهش محسوس دما به طور میانگین 10 تا 5 درجه سلسیوس و یخبندان سطح زمین خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مهریاری گفت: 650 پایگاه راهداری زمستانی در حالت آماده باش هستند و در 24 ساعت گذشته کلیه راه‌های شریانی و اصلی کشور باز بوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سازمان هواشناسی با صدور هشدار اعلام کرد که بارش برف و باران در 16 استان از جمله تهران پیش بینی شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به گفته معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی، آسمان پایتخت فردا ابری، گاهی وزش باد با بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود، فردا شب آسمان تهران در برخی ساعات برفی و بارانی است و به تدریج از میزان ابرها کاسته می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار نارنجی رنگ آورده است: بارش برف، باران همراه با وزش باد شدید، کاهش محسوس دما و در مناطق گرمسیر همراه با رعد و برق پیش‌بینی می‌شود که این شرایط جوی در روزهای سه شنبه (30آذرماه) در غرب کردستان و جنوب آذربایجان غربی، چهارشنبه (اول دی ماه) در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و کردستان، پنجشنبه (2دی ماه) در اردبیل، گیلان، نیمه غربی کردستان، مازندران...

وب‌گاه عصر ایران

با ورود سامانه بارشی دیگر در پایان هفته، در سطح استان در بعضی ساعات بارش باران و برای ارتفاعات بارش برف دور از انتظار نیست، همچنین از لحاظ دمایی برای فردا شب کاهش محسوس دما پیش بینی می شود.