پنج‌شنبه 12 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

وب‌گاه عصر ایران

سیل در این بخش خسارت جانی به همراه نداشت اما به گفته مسوولان علاوه بر منازل، مزارع، انبارهای علوفه، خودروها و ادوات کشاورزی روستاییان نیز دچار خسارت شده است که رقم دقیق آن هنوز مشخص نیست.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی از بارش برف، باران، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی طی امروز تا سه‌شنبه آینده در اکثر مناطق کشور خبر و برای 22 استان هشدار صادر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

«امین حسین نقشینه» امروز درباره وضعیت آب‌و هوا گفت: فعالیت سامانه بارشی امروز روی نواحی شمال غرب، غرب، جنوب غرب، بخش‌هایی از جنوب، مناطقی از شمال شرق، استان‌های ساحلی دریای خزر، استان‌های واقع در جنوب البرز، استان مرکزی، تهران، البرز، قزوین و بخش‌هایی از استان‌های کرمان و یزد گسترده خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کار شناسی هواشناسی اعلام کرد: از امروز از غرب کشور بارندگی آغاز خواهد شد و طی روزهای آتی در تهران نیز بارش خواهیم داشت./ صداوسیما

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سازمان هواشناسی از وزش باد نسبتاً شدید طی روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه (24، 25 و 26 دی ماه) خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - پروژه "تشخیص و هشدار سریع آتش سوزی پارک ملی گلستان با استفاده از فناوری‌های نوین" که عملیات اجرا و نصب آن چند سال پیش آغاز شد هنوز به علت نواقص موجود به بهره‌برداری کامل نرسیده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز پنج‌شنبه 23 دی تا پایان وقت یک‌شنبه 26 دی به علت شدت فعالیت سامانه بارشی در نواحی سردسیر و مرتفع برف و کولاک برف پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری دانا

علیرضا قاسمی درباره آخرین وضعیت تخلیه آب از معابر و منازل مسکونی گرفتار در سیلاب کنارک گفت: هیچ خانه و معابری در کنارک باقی نمانده که گرفتار آب باشد، اما با توجه به شرابط منطقه نیروها تا یک هفته دیگر در این شهر مستقر هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سازمان هواشناسی از بارش برف، باران و وزش باد شدید موقتی در 16 استان خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: 2 سال پیش در چنین روزهایی تمام شبکه‌های تلویزیونی چین، ضمن هشدار به فریب خوردگان، بطور هماهنگ و با متنی مشابه اعلام کردند 8 نفر که شایعاتی در مورد بیماری ناشناخته ای را پخش کرده بودند، تنبیه شده‌اند!/ عصرما

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون استاندار تهران از غیرحضوری شدن مدارس ابتدایی کل استان تهران به جز فیروزکوه، دماوند، رودهن و پردیس روز دوشنبه و سه شنبه خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پی حادثه آتش سوزی که در یک کارخانه کارتن سازی در استان البرز رخ داد، 12 نفر از کارکنان این مجموعه مصدوم شدند که سرپایی مداوا شدند. خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: 5 نشانه هشدار دهنده پوستی که باید جدی گرفته شوند را در ببینید./ ایرنا

وب‌گاه عصر ایران

در مورد سیل اخیر نمی‌توان گفت غافلگیر شدیم، چرا که از چند روز قبل طبق پیش‌بینی و هشدار هواشناسی احتمال جاری شدن سیل مطرح شده بود؛ اما متاسفانه در مورد فوتی‌های این حادثه باید بگویم که بی‌احتیاطی‌هایی نیز از سوی خود این افراد رخ داد

خبرگزاری میزان

نماینده ویژه رئیس جمهور با تشریح اقدامات انجام شده در مناطق سیل‌زده، از انتقال بخش قابل توجهی از آب ناشی از سیل به بیرون از شهرستان کنارک خبر داد.