پنج‌شنبه 12 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور طی فردا برای 23 استان هشدار وقوع کولاک برف، بهمن، آب‌گرفتگی معابر و خسارت به محصولات کشاورزی صادر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی طی دوشنبه از بارش برف، باران و وزش باد شدید به همراه کاهش دما در 18 استان کشور خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با تشریح وضعیت جوی تهران گفت: آسمان تهران امروز (9بهمن‌ماه) صاف تا قسمتی ابری و گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای 2- و حداکثر دمای 8درجه سانتی‌گراد است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی اعلام کرد: از روز سه‌شنبه سامانه بارشی جدیدی که وارد کشور خواهد شد که خود موجب کاهش دما در برخی مناطق می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شماری از مردم استان سیستان امروز نسبت به دریافت حقابه هیرمند در مقابل پایانه مرزی میلک تجمع اعتراض آمیزی را برگزار کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از نفوذ توده هوای سرد و یخبندان از روز جمعه به این استان خبر داد که تا روز یکشنبه ادامه خواهد داشت.

وب‌گاه عصر ایران

پدیده بهمن، ریزش سنگ، لغزندگی جاده‌ها و کاهش دید سبب مسدود شدن بسته شدن جاده‌های مواصلاتی و برف گیر خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فرماندار اندیکا گفت: جاده اندیکا - شهرکرد در محدوده استان چهارمحال و بختیاری به دلیل بارش سنگین برف بسته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی، وزش باد شدید و کاهش دما در برخی نقاط کشور هشدار داد.

وب‌گاه عصر ایران

در این اطلاعیه ضمن تأکید بر احتیاط در تردد جاده‌ای، تجهیز خودروها به ادوات زمستانی، مدیریت در مصرف انرژی از شهروندان نیز خواسته‌شده است تا در این مدت از صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وظیفه، رئیس مرکز ملی مدیریت بحران سازمان هواشناسی گفت: سامانه بارشی که در کشور ترکیه فعال است، روز پنجشنبه وارد ایران می‌شود. عمده بارش‌ها نیز در سواحل شمالی کشور خواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل هواشناسی استان البرز با اشاره به قرار گرفتن این در وضعیت هشدار پایداری هوا سطح زرد، اعلام کرد: با توجه به وارونگی دمایی در سطوح پایینی جو پتانسیل افزایش آلاینده‌ها به طور متناوب در سطح استان مورد انتظار است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیرکل بحران سازمان راهداری گفت: در 12 استان از جمله چهارمحال و بختیاری، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و محور هراز شاهد بارش برف، برودت هوا و یخ زدگی محورها خواهیم بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تالاب «سرخ‌رود» در منطقه «وزرامحله» استان مازندران واقع شده و هر ساله باشروع فصل سرما میزبان قوهای مهاجر از مناطق سردسیر است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی‌رنگ از افزایش سرعت باد طی بازه زمانی پنج‌شنبه (7 بهمن ماه) تا دوشنبه (11 بهمن ماه) خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور طی فردا چهارشنبه 6 بهمن خبر داد و برای 22 استان هشدار آب‌گرفتگی معابر و کولاک برف صادر کرد.