پنج‌شنبه 12 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور طی فردا چهارشنبه 6 بهمن خبر داد و برای 22 استان هشدار آب‌گرفتگی معابر و کولاک برف صادر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی‌رنگ از نفوذ سامانه بارشی همراه با بارش برف از صبح پنج‌شنبه (7 بهمن ماه) تا جمعه (8 بهمن ماه) خبر داد.

خبرگزاری مهر

اصفهان - کارگروه اضطرار آلودگی هوای اصفهان برغم هشدار هواشناسی و تداوم انباشت آلاینده‌های جوی امروز دوشنبه چهارم بهمن ماه تشکیل نشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد، آلودگی هوای تهران تا چهارشنبه (6 بهمن ماه) تداوم دارد و از اواخر این روز بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل هواشناسی البرز از یخبندان شدید در این استان خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نقشه های هواشناسی از ورود سامانه بارشی جدی به غرب کشور در اواسط چهارشنبه خبر می دهد که روز پنجشنبه با تقویت این سامانه شاهد بارش برف و باران خواهیم بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اداره کل هواشناسی استان تهران، مدیریت بهینه در استفاده از سوخت و زمان فعالیت واحدهای صنعتی، اجتناب از حضور در فضای باز برای افراد دارای سابقه بیماری‌های قلبی و ریوی و اجتناب از رفت و آمدهای غیر ضروری به نواحی پرتردد برای افراد سالمند و خردسال را توصیه می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مهرداد فتحی بیرانوند، مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان که به مناسبت هفته هوای پاک سخنران پیش از خطبه نماز جمعه شهرستان بروجرد بود، گفت: 12 درصد از مرگ و میرهای سالیانه در جهان به دلیل آلودگی هوا است

خبرگزاری ایسنا

فرماندار شهرستان کلاله با اشاره به بارش برف شدید در این شهرستان، گفت: بارش برف برق را در دو روستای کلاله را قطع کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: راه های ارتباطی استان سمنان به مازندران شامل محور شهمیرزاد به کیاسر و چشمه علی دامغان به کیاسر با عنایت به بارش برف سنگین و برای ارتقای ایمنی و پیشگیری از گرفتاری مردم در جاده ها مسدود است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

هم اکنون 18 استان کشور درگیر بارش باران و برف است و 15 محور اصلی کشور مسدود شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: سازمان هواشناسی با صدور اطلاعیه‌هایی با اشاره به ورود سامانه بارشی، کولاک برف و ریزش بهمن در 20 استان اعلام کرد: مردم از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی اعلام کرد که امشب سامانه بارشی از شمال غرب وارد کشور می‌شود و شاهد بارش برف و باران در برخی مناطق کشور خواهیم بود.

وب‌گاه عصر ایران

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز اعلام کرد: با توجه به حجم برف انباشته شده انتظار سقوط بهمن و ریزش سنگ تا صبح یکشنبه هفته آینده در منطقه وجود دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به سرازیر شدن آب هیرمند به سمت هامون گفت: آن چه با طرف افغانستانی توافق شده این است که این جریان ادامه پیدا خواهد کرد تا حقابه ایران تامین شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سازمان هواشناسی با صدور اطلاعیه‌هایی با اشاره به ورود سامانه بارشی، کولاک برف و ریزش بهمن در 20 استان اعلام کرد: مردم از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.