پنج‌شنبه 12 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بر پایه انتشار هشدار هواشناسی - سطح نارنجی توسط سازمان هواشناسی کشور، سرما و یخبندان شدید از فردا نیمی از استان‌های کشور را در بر خواهد گرفت.

وب‌گاه عصر ایران

توصیه: اجتناب جدی از فعالیت‌های کوهنوردی، پرهیز از سفرهای غیر ضروری، تجهیز خودروها به ادوات زمستانی و اطمینان از سوخت کافی، جمع آوری دام‌ها از حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، مدیریت در مصرف انرژی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر کل پایش هواشناسی کشاورزی گفت: با توجه به شرایط جوی و کاهش دما به زیر صفر درجه، کشاورزان و دامداران هشدارهای هواشناسی را جدی بگیرند.

وب‌گاه عصر ایران

غروب 24 دی، به دنبال شلیک مرزبانی به سمت کولبرانی که در نوار مرزی «کیله» استان کردستان، در حال تردد از معبر غیررسمی بودند، مهران رحمانی؛ کولبر 24 ساله جان خود را از دست داد و دو کولبر دیگر؛ ابراهیم رحمانی و هاوری احمدی هم زخمی شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی رنگ از نفوذ سامانه پرفشار از اوایل وقت جمعه (اول بهمن ماه) تا اواخر وقت شنبه (2 بهمن ماه) خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

با نفوذ سامانه بارشی به کشور مجددا در شمال غرب و غرب کشور و دامنه‌های زاگرس مرکزی بارش پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

ارتفاع برف در برخی مناطق کوهستانی گیلان به بیش از یک متر و 30سانتی متر رسید و به همت راهداران تمام راه های اصلی و فرعی این استان باز و تلاش ها برای بازگشایی راه های روستایی ادامه دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی اعلام کرد که از اواخر چهارشنبه با نفوذ سامانه بارشی به کشور مجددا در شمال غرب و غرب کشور شاهد بارندگی خواهیم بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مصدومان یک حادثه رانندگی که ماشینشان داخل مسیل سیلابی سقوط کرده بود، پس از 2 روز پیدا شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس مرکز تحقیقات کیفیت هوا و تغییر اقلیم گفت: منابع آلاینده‌های هوای شهر تهران به دو دسته منابع متحرک و ساکن تقسیم می‌شوند؛ ذرات معلق آلاینده‌های جوی گرد و غبار موجود درهوا به صورت جامداتی هستند که ذاتا به شکل میکروسکوپی و در جو زمین معلق هستند و هرچه این ذرات ریزتر باشند، راحت‌تر به اعماق ریه نفوذ می‌کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

باقری با اشاره به تشدید سیلاب در ریگان گفت: جاری شدن سیلاب راه 45 روستای این شهرستان را مسدود کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون امور هماهنگی استاندرای اردبیل با اشاره به تداوم بارش برف و کولاک در بسیاری از مناطق استان اردبیل گفت: با وجود تلاش راهداران راه 500 روستا در استان مسدود بوده و یا در تردد دچار مشکل هستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

بارش برف که از صبح امروز در شهر تاریخی ماسوله آغاز شده همچنان با شدت بیشتری ادامه دارد.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - مدیرکل مدیریت بحران استاندار مازندران با اشاره به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر ناپایداری‌های جوی، نسبت به بارش متناوب باران و برف، وزش باد شدید و کاهش محسوس دما از امروز یکشنبه تا آخر هفته در این استان هشدار داد.

خبرگزاری ایرنا

رشت - ایرنا - مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با اشاره به صدور هشدار هواشناسی مبنی بر بارش باران و برف از عصر یکشنبه تا اواخر وقت دوشنبه گفت: لازم است تمهیدات لازم برای جلوگیری از خسارت های احتمالی توسط دستگاههای اجرایی و مردم انجام شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حقیقت گفت: با توجه به شرایط جوی و کاهش دما طی روزهای آینده به کشاورزان و گلخانه داران توصیه می شود که هشدارهای هواشناسی را جدی بگیرند.