پنج‌شنبه 12 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

خبرگزاری ایرنا

گرگان - ایرنا - مدیرکل هواشناسی گلستان با اشاره به ورود سامانه ناپایدار جوی، نسبت به وقوع سیلاب بهاری در بخش‌های کوهپایه‌ای استان هشدار داد و از مردم خواست به مسیل‌ها و رودخانه‌ها نزدیک نشوند.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - اداره کل هواشناسی خوزستان در اطلاعیه‌ای نسبت به وقوع رگبار و گرد و غبار همرفتی در روز دوشنبه 13 اردیبهشت در خوزستان هشدار داد.

خبرگزاری ایسنا

کارشناس هواشناسی کردستان با اشاره به انتقال بخشی از گردوغبار کشورهای عراق و سوریه به آسمان استان اعلام کرد که طی بعد از ظهر امروز وزش باد شدید بوده و در محدوده هشدار است.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی درباره احتمال وقوع روان‌آب در برخی نقاط استان با توجه به ماهیت رگباری بودن بارش‌ها در فصل بهار هشدار داد.

خبرگزاری ایسنا

سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی با احتمال تگرگ در 21 استان کشور تا سه شنبه (14 اردیبهشت) هشدار داد و توصیه‌هایی را به کشاورزان، باغداران و عشایر ارایه کرد.

خبرگزاری مهر

مرکز مدیریت راه‌ها اعلام کرد: بارشد ابرهای همرفتی احتمال بالاآمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها، صاعقه و برق گرفتگی در مناطق مستعد، احتمال وقوع تگرگ، وزش باد شدید موقتی و خیزش گردوخاک وجود دارد.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: براساس هشدار هواشناسی درباره وقوع ناپایداری‌های جوی در استان 132 تیم امدادی و عملیاتی از امروز (جمعه) تا دوشنبه هفته آینده در حالت آماده‌باش قرار گرفتند.

وب‌گاه عصر ایران

از امروز جمعه با رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت، گرد و خاک و احتمال تگرگ در اکثر استان های کشور روبرو خواهیم شد و این وضعیت تا پایان روز یکشنبه ادامه خواهد داشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مرکز مدیریت راه‌های کشور بر اساس هشدار هواشناسی در سطح زرد و نارنجی اعلام کرد: با رشد ابرهای همرفتی احتمال بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها، صاعقه و برق گرفتگی در مناطق مستعد، احتمال وقوع تگرگ، وزش باد شدید موقتی و خیزش گرد و خاک وجود دارد.

خبرگزاری ایسنا

سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار باران با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی با احتمال تگرگ در 20 استان کشور هشدار داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سازمان هواشناسی از وقوع رگبارو رعد و برق، وزش باد شدید و احتمال وقوع تگرگ در 11 استان خبر داد و نسبت به خودداری از کوهنوردی در این استان‌ها توصیه کرد.

خبرگزاری دانا

رئیس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان با اشاره به صدور هشدار زرد، گفت: از بعدازظهر دوشنبه بر شدت ناپایداری های جوی و بارش های رگباری در این استان افزوده می شود و احتمال سیلابی شدن رودخانه های فصلی وجود دارد.

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - رییس گروه پیش‌بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان با اشاره به صدور هشدار زرد این اداره‌کل گفت: از بعدازظهر امروز دوشنبه بر شدت ناپایداری‌های جوی و بارش‌های رگباری در استان افزوده می‌شود و احتمال سیلابی شدن رودخانه‌های فصلی وجود دارد.

خبرگزاری میزان

سازمان هواشناسی در روز شنبه 4 اردیبهشت هشدار هواشناسی سطح زرد صادر کرد.