پنج‌شنبه 12 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی طی اطلاعیه‌ای از کاهش دما و ماندگاری هوای سرد در شمال شرق و سواحل شرقی دریای خزر خبر و نسبت به سرمازدگی محصولات کشاورزی در 5 استان هشدار داد.

خبرگزاری ایرنا

گرگان - ایرنا - مدیرکل هواشناسی گلستان گفت که طبق الگوی نقشه‌های پیش‌یابی و با استقرار سامانه سرد، دمای هوا از امروز چهارشنبه تا شنبه آینده کاهشی بوده و علاوه بر احتمال بارش باران و برف، یخبندان بامدادی استان را فرا خواهد گرفت.

خبرگزاری ایسنا

سازمان هواشناسی نسبت به افزایش ارتفاع موج تا دو متر در خلیج فارس و تنگه هرمز هشدار داد.

خبرگزاری ایرنا

رشت - ایرنا - مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با اشاره به بارش های شدید باران و برف در استان گفت: برنامه ریزی های انجام شده از قبل و انسجام و همدلی موجب تسریع در برطرف کردن مشکلات ناشی از این بارش ها شد.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - دبیر ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران البرز گفت که با توجه به استقرار سامانه جوی سرد بارشی در آسمان البرز، خسارت به محصولات کشاورزی و باغی این استان پیش بینی می شود.

خبرگزاری ایسنا

سازمان هواشناسی نسبت به بارش برف و باران و کاهش 5 تا 10 درجه‌ای دما در 21 استان کشور و سرمازدگی محصولات کشاورزی در شرق و جنوب کشور هشدار داد.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - فرماندار هندیجان با به بارندگی 62 میلیمتری شب گذشته در این شهرستان اشاره کرد و گفت: به‌دلیل آب‌گرفتگی خیابان‌ها و معابر ناشی از این میزان بارندگی، ادارات و بانک‌ها در هندیجان تعطیل شدند.