یک‌شنبه 8 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به هشدار بارش برف و باران، مه و کولاک برف در مناطق کوهستانی گفت: شهروندان ضمن احتیاط در تردد از مسیرهای کوهستانی به تجهیزات زمستانی مجهز باشند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی کشور با اشاره به فعالیت سامانه بارشی در کشور، از بارش باران و برف، وزش باد و کاهش محسوس دما از روز جمعه تا دوشنبه هفته آینده خبر داد

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی بر بارش برف و باران و وقوع مه و کولاک برف در مناطق کوهستانی گفت: شهروندان ضمن احتیاط در تردد از مسیرهای کوهستانی استان حتماً مجهز به تجهیزات زمستانی باشند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هواشناسی در خصوص وضعیت هوا در روزهای ابتدایی اسفند ماه 1402 هشدار داد. هواشناسی در خصوص وضعیت هوا در روزهای ابتدایی اسفند ماه 1402 هشدار داد. رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از ورود سامانه بارشی به کشور طی شنبه (5 اسفند) و بارش برف و باران، وزش باد شدید موقت و کاهش محسوس دما خبرداد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مقام مسئول سازمان هواشناسی با بیان "خشکسالی‌های ایران طولانی‌تر و شدیدتر شده است"گفت: بررسی ها نشان می‌دهد روند خشکسالی‌ها از 30 سال قبل تشدید شده است. احد وظیفه رئیس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی سازمان هواشناسی اظهار کرد: با گرمایش جهانی و افزایش دما، انتظار می‌رود رویدادهای مخرب مانند خشکسالی‌ها سریع‌تر آغاز شود و از شدت و گستره و فرکانس رخداد بالاتری نسبت به گذشته برخوردار...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ابوطالب گرایلو مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان اظهار داشت: پیگیری توسعه مساحت بندر شادگان از 3 به 30 هکتار، توسعه بندر سجافی از 2.3 به 9 هکتار، تشکیل کمیته گردشگری دریایی و اعلام فرصت‌های متصور و اشکالات زیرساخت مناطق مستعد گردشگری دریایی به فرمانداران و شهرداران مناطق ساحلی بخشی از اقدامات مهم انجام شده در راستای بندهای ابلاغی سیاست‌های کلی توسعه دریا محوراست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: از اواخر وقت چهارشنبه تا ظهر پنجشنبه (2 تا 3 اسفندماه) در استان تهران به‌ویژه نیمه غربی گاهی بارش باران و برف و احتمال رعد و برق مورد انتظار است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جدیدترین پیش بینی هفتگی بارش کشور از سوی پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو اعلام شد. پژوهشکده اقلیم‌شناسی و تغییر اقلیم پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور، جدیدترین نقشه‌های پیش بینی هفتگی بارش کشور بر مبنای نقشه‌های احتمالاتی از 23 بهمن ماه تا پنجم فروردین ماه سال 1403 را تولید و ارائه کرد. بر این اساس، بارش هفته نخست (23 تا 29 بهمن) فراگیر و شدت آن در استان‌های همسایه کوه‌های زاگرس میانی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در ویدئوی ارائه‌شده، شاهد بارش شدید برف و تگرگ در شمال شهر تهران هستید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تصاویری ازبارش شدید برف و تگرگ در نیاوران تهران منتشر شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصاویری از بارش برف در شمال تهران را در این مطلب ببینید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سامانه سازمان هواشناسی از تداوم بارش برف، باران و وزش باد در برخی مناطق کشور تا روز جمعه خبر داد و برای 12 استان هشدار کولاک برف، کاهش دما و یخ‌زدگی صادر کرد. سازمان هواشناسی از تداوم بارش برف، باران و وزش باد در برخی مناطق کشور تا روز جمعه خبر داد و برای 12 استان هشدار کولاک برف، کاهش دما و یخ‌زدگی صادر کرد. پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز...

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی از تداوم بارش برف، باران و وزش باد در برخی مناطق کشور تا روز جمعه خبر داد و برای 12 استان هشدار کولاک برف، کاهش دما و یخ‌زدگی صادر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس سازمان هواشناسی با اشاره به ثبت دمای هوای عجیب در برخی مناطق کشور، گفت: آذر امسال گرم‌ترین ماه 33 سال اخیر در پاییز بوده است. رییس سازمان هواشناسی با اشاره به ثبت دمای هوای عجیب در برخی مناطق کشور، گفت: آذر امسال گرم‌ترین ماه 33 سال اخیر در پاییز بوده است. سحر تاجبخش با یادآوری این‌که سال 2023 میلادی دمای زمین برای نخستین بار 1.5 درجه سانتی گراد گرمتر از دمای انقلاب صنعتی بود،...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طبق اعلام هواشناسی، دوشنبه در غرب، شمال غرب، سواحل دریای خزر، شمال شرق و روز سه‌شنبه در دامنه و ارتفاعات زاگرس بارش پیش‌بینی شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی صنعت آب گفت: سامانه بارشی فعال در روزهای آخر هفته جاری موجب وقوع سیلاب در استان‌های غربی خواهد شد، به هموطنان در این استان‌ها توصیه می‌شود مراقبت لازم را نسبت به فعالیت در اطراف رودخانه‌ها داشته باشند.