یک‌شنبه 8 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بنابر اعلام کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمان، از روز دوشنبه سامانه جدید بارشی وارد استان کرمان می شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی از بارش باران، رعدوبرق، وزش باد شدید و در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف، احتمال بهمن و کولاک برف و تگرگ در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری در 22 استان در این زمینه هشدار داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی برای 22 استان کشور هشدار صادر کرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

در برخی مناطق شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید گاهی گردوخاک پیش‌بینی می‌شود و در سایر مناطق جو آرام است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جانشین ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران و معاون عمرانی فرمانداری ویژه چابهار، گفت: بر اثر شدت بارش ها آب به داخل منازل هشت روستا نفوذ کرده و نیاز به کمک های امدادی فوری دارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: داده‌های سازمان هواشناسی نشان می دهد؛ با خروج سامانه سرد و بارشی از غرب کشور دمای هوا طی روز‌های آینده به تدریج افزایش پیدا می‌یابد.

وب‌گاه 55 آنلاین

بر اساس اعلام پژوهشکده اقلیم‌شناسی و تغییر اقلیم پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور، بارش‌های فراتر از نرمال در برخی مناطق کشور طی روزهای آینده و حاکمیت هوای سرد طی 2 هفته آتی پیش‌بینی می‌شود. سازمان هواشناسی همچنین خواستار خودداری از توقف در بستر و حاشیه رودخانه‌ها شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: زمین لرزه بخش‌هایی از استان خراسان جنوبی را به لرزه درآورد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

: معاون پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان گفت: با کاهش محسوس دما و یخبندان در استان دمای هوا در اصفهان 12 درجه کاهش می یابد. : معاون پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان گفت: با کاهش محسوس دما و یخبندان در استان دمای هوا در اصفهان 12 درجه کاهش می یابد. ، معاون پیش‌بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به صدور دو هشدار سطح نارنجی و یک زرد گفت: با ورود سامانه سرد بارشی و دمای...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان گفت: با کاهش محسوس دما و یخبندان در استان دمای هوا در اصفهان 12 درجه کاهش می یابد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان گفت: با ورود سامانه سرد بارشی و کاهش محسوس دما و یخبندان در استان دمای هوا در اصفهان 12 درجه کاهش می یابد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور جدیدترین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌ها را اعلام کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی با صدور هشدار زرد رنگ در شمال کشور از افزایش ارتفاع موج تا 1.8 متر در دریای خزر خبر داد.

وب‌گاه فرارو

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان از صدور بالاترین سطح هشدار قرمز هواشناسی در این استان خبر داد و گفت: فعالیت سامانه بارشی در این استان تشدید می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اقتصادنیوز: سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی و تداوم بارش‌ها و ماندگاری هوای سرد تا 2 روز آینده گفت: همه استان‌ها در حالت آماده‌باش هستند. سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی و تداوم بارش‌ها و ماندگاری هوای سرد تا 2 روز آینده گفت: همه استان‌ها در حالت آماده‌باش هستند. به گزارش عرشه آنلاین، حسین ظفری، سخنگوی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی و تداوم بارش‌ها و ماندگاری هوای سرد تا 2 روز آینده گفت: همه استان‌ها در حالت آماده‌باش هستند.