یک‌شنبه 8 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

وب‌گاه عرشه آنلاین

بارش برف از شب گذشته در برخی شهرهای ایران آغاز شده است و در این تصاویر بارش شدید برف در برخی نقاط کشور را مشاهده می‌کنید. بارش برف از شب گذشته در برخی شهرهای ایران آغاز شده است کارشناس هواشناسی پیش بینی کرد که سامانه بارشی تا روزهای پایانی هفته در ایران فعال خواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مهدی خسروی از آمادگی فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان در مواقع بحران‌های احتمالی سامانه بارشی جدید خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مهدی خسروی از آمادگی فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان در مواقع بحران‌های احتمالی سامانه بارشی جدید خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در استان‌های تهران، البرز، قم، قزوین، برخی مناطق سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های رشته کوه البرز، همدان، مرکزی، نیمه شرقی لرستان، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، یزد، مرکز و شمال کرمان، خراسان جنوبی، شرق و شمال خراسان رضوی بارش‌ها به‌صورت برف است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اداره کل هواشناسی استان تهران از آغاز بارش برف در عصر روز یکشنبه 6 اسفندماه خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

در هشدار هواشناسی سطح نارنجی شماره 46 امروز (5 اسفندماه) اداره‌کل هواشناسی خوزستان در توصیف سامانه با اشاره به هشدار زرد شماره 67 روز 3 اسفندماه، تقویت سامانه بارشی پیش‌بینی شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ایستگاه 7 توچال در استان تهران با دمای 12 درجه زیر صفر همچنان رکوردار سردترین منطقه کشور است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

از فردا یکشنبه همزمان با ورود سامانه بارشی شاهد بارش باران و برف و کاهش دما در تهران خواهیم بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

از امشب تا دوشنبه 7 اسفند شاهد بارش باران و برف، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، کاهش محسوس دما و کولاک برف خواهیم بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مشاور و مدیرکل روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها گفت: با توجه به هشدار هواشناسی مبنی بر ورود سامانه پربارش شاهد ابطال و تاخیر پرواز‌ها در شهر‌های مختلف هستیم.

وب‌گاه فرارو

مدیر کل هواشناسی استان فارس اعلام کرد: فعالیت سامانه بارشی با هشدار سطح نارنجی با پیش بینی بارش است که در همه مناطق استان و شیراز از بعداز ظهر شنبه پنجم اسفند ماه آغاز می‌شود و تا دوشنبه هفتم همین ماه ادامه دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اداره کل هواشناسی استان تهران از بارش باران و برف در تهران همچنین احتمال کولاک برف و کاهش دما تا 12 درجه سانتیگراد خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: از مردم درخواست می‌شود از سفرهای غیرضروری و به‌ویژه تردد در محورهای کوهستانی استان پرهیز کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از هشدار سطح نارنجی هواشناسی خبر داد و گفت: هموطنان از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پلیس راهور فراجا اعلام کرد: با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی از سوی سازمان هواشناسی، هم‌میهنان در صورت لزوم به سفر با آمادگی کامل اقدام به سفر کنند.

خبرگزاری تسنیم

پلیس راهور فراجا طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی از سوی سازمان هواشناسی، هم‌میهنان در صورت لزوم به سفر با آمادگی کامل اقدام به سفر کنند.