یک‌شنبه 8 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طوفان شن در مسیر سرخس - مشهد و نیشابور - سبزوار منجر به مسدودی موقت بخشی از این مسیرها در خراسان رضوی شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: اداره کل هواشناسی تهران اعلام کرد: امروز و فردا با توجه به عبور سامانه بارشی و بروز ناپایداری‌ها به تناوب در بعضی ساعات، رگبار باران با احتمال رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه فرارو

اصغری کارشناس سازمان هواشناسی درخصوص وضعیت هوا در پایتخت گفت: جمعه و شنبه سردترین بامداد‌ها را خواهیم داشت و دمای هوا به زیر 15 درجه می‌رسد.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: کارشناس هواشناسی از کاهش قابل توجه دمای هوا در تهران طی روزهای آتی خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس سازمان ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از فعالیت سامانه بارشی، بارش باران و در قله‌ها و خط‌الراس‌های مرتفع برخی استان‌ها بارش برف و احتمال لغزش و رانش خبر داد و نسبت به کوهنوردی و صعود به ارتفاعات در روزهای پایانی هفته هشدار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مهدکودک‌ها، مدارس و دانشگاه‌ها در تمام مقاطع روز پنجشنبه 20 مهرماه جاری در شهرستان‌های یزد، اردکان، اشکذر، زارچ، مهریز، میبد و تفت تعطیل است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیر امور عشایر استان تهران با اشاره به هشدار هواشناسی در خصوص وزش باد همراه با بارش باران به خانوارهای عشایر توصیه کرد: از اتراق در کنار رودخانه ها خودداری کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران بزرگ_ ایرنا_ مدیر امور عشایر استان تهران با اشاره به هشدار هواشناسی در خصوص وزش باد همراه با بارش باران به خانوارهای عشایر توصیه کرد: از اتراق در کنار رودخانه ها خودداری کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هواشناسی از کاهش 6 تا 12 درجه‌ای دمای هوا در استان تهران خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار سطح نارنجی از کاهش 6 تا 12 درجه‌ای دمای هوا در استان تهران خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

در این هشدار هواشناسی با اشاره به نفوذ توده هوای سرد به استان تهران آمده است: این وضعیت جوی از پنجشنبه تا شنبه هفته بعد موجب کاهش دما به‌طور میانگین بین 8 تا 12 درجه سلسیوس در نیمه شمالی و به‌طور میانگین بین 6 تا 10 درجه سلسیوس در نیمه جنوبی استان می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: وقوع بارش باران‌های سیل‌آسا در کشور طی روزهای آینده و پایان هفته پیش بینی می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون عملیات سازمان امداد ونجات جمعیت هلال‌احمر گفت: باتوجه به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی، امدادگران هلال‌احمر امروز در 10 استان کشور به حالت آماده باش درآمدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نگاهی به نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که سامانه کم فشار بارشی از امروز وارد استان سمنان شده و اقصی نقاط مختلف این استان پهناور را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روز جمعه در ارتفاعات و دامنه‌های البرز در استان‌های گیلان، مازندران، سمنان، تهران، البرز، قزوین و زنجان بارش‌های پراکنده همراه با رعدوبرق و در بخش‌هایی از مرکز کشور ابرناکی و بارش خفیف پیش‌بینی می‌شود.