یک‌شنبه 8 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

خبرگزاری ایرنا

نوشهر - ایرنا - فرمانده پلیس راه کندوان با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی بر ورود سامانه ناپایدار جوی و احتمال ریزش و سقوط سنگ از کاربران جاده ای خواست در حاشیه این جاده کوهستانی غرب مازندران توقف نکنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: سازمان هواشناسی از احتمال وقوع سیلاب به دلیل بارش شدید باران طی فردا در مازندران، گلستان، شرق و شمال خراسان شمالی، اردبیل و گیلان خبر داد.

وب‌گاه گسترش

سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی تشدید فعالیت سامانه بارشی از بارش‌های سیل‌آسا و طغیان رودخانه‌ها طی فردا پنجشنبه در 7 استان خبر داد. بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، کردستان، کرمانشاه، زنجان، همدان، مرکزی، قزوین، البرز، تهران، قم، شمال ایلام و لرستان و از اواخر وقت...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مهدی مهرور، سرپرست مدیریت بحران البرز از مردم خواست از توقف در حاشیه رودخانه های این استان به دلیل شرایط نامساعد آب و هوایی طی 2 روز آینده خودداری کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

برای روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری، وزش باد و بارش پراکنده در استان خراسان جنوبی قابل پیش‌بینی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی صنعت آب کشور نسبت به احتمال وقوع مقادیر بالای بارش در استان‌های شمالی و شمال‌غرب کشور و جاری شدن سیلاب در 7 استان کشور در روزهای 12 و 13 مهر ماه هشدار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی از آغاز فعالیت سامانه بارشی در کشور از امروز خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی تشدید فعالیت سامانه بارشی از بارش های سیل‌آسا و طغیان رودخانه‌ها طی فردا پنجشنبه در 7 استان خبر داد. سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی تشدید فعالیت سامانه بارشی از بارش های سیل‌آسا و طغیان رودخانه‌ها طی فردا پنجشنبه در 7 استان خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین، بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در استان‌های آذربایجان...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

4 زلزله که شدیدترین آنها 6.2 ریشتر بوده نواحی غربی نپال را تکان داد و این لرزه‌ها در مناطقی از شمال هند نیز احساس شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق پیش‌بینی سازمان هواشناسی، از عصر فردا چهارشنبه تا روز پنجشنبه 13 مهرماه فعالیت سامانه‌های یادشده دور از انتظار نیست.

وب‌گاه فرارو

بر این اساس طی روز پنجشنبه در مازندران، گلستان، شرق و شمال خراسان شمالی، اردبیل و گیلان بارش باران، رعد و برق، در برخی مناطق احتمال تگرگ، وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد همراه با گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار سطح نارنجی از تشدید فعالیت سامانه بارشی طی روز پنجشنبه (13 مهرماه) در برخی نقاط پنج استان کشور خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ یدالله جهان تاب، رئیس پلیس راه مازندران در جمع خبرنگاران از یک‌طرفه شدن جاده چالوس از طرف تهران به مازندران خبر داد و اظهار داشت: محور چالوس در مسیر شمال به جنوب از ساعت 8 صبح سه‌شنبه با اعمال محدودیت تردد کلیه وسایل نقلیه در مسیر شمال به جنوب در محدوده مرزن آباد یک‌طرفه شده است. وی افزود: تردد وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر (شمال به جنوب)...

وب‌گاه فرارو

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آماده‌باش امدادگران هلال احمر در 4 استان کشور خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: کارشناس هواشناسی درباره وضعیت جوی کشور گفت: امروز در تهران شاهد وزش باد، شدت گرفتن ابرها و احتمال بارش باران خواهیم بود. برای استان‌های گیلان و شمال غرب کشور نیز هشدار نارنجی صادر شده است.