یک‌شنبه 8 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بیرجند با حداقل دمای 5 درجه سلسیوس خنک‌ترین مرکز استان و سربیشه با حداقل دمای 3 درجه سلسیوس سومین شهر سرد در کشور است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی با پیش‌بینی بارش باران، رعدوبرق و وزش باد طی 5 روز آینده در برخی مناطق برای استان‌های سواحل جنوبی کشور هشدار سطح زرد صادر کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، ارتفاعات و دامنه‌های البرز در گیلان، نیمه غربی مازندران، جنوب فارس، بوشهر و غرب هرمزگان افزایش ابر، رگبار باران همراه با وزش باد شدید و رعدوبرق روی می‌دهد. فردا یکشنبه در ارتفاعات البرز و مناطقی از آذربایجان غربی،‌آذربایجان شرقی و اردبیل...

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با پیش‌بینی بارش باران، رعدوبرق و وزش باد طی 5 روز آینده در برخی مناطق برای استان‌های سواحل جنوبی کشور هشدار سطح زرد صادر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک کارشناس سازمان هواشناسی گفت: باید منتظر صبح‌های خنک در کشور باشیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در پی هشدار سازمان هواشناسی معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از آماده‌باش امدادگران این سازمان برای بارش شدید باران و وزش باد در دو استان شمالی خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بابک محمودی، رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی، گفت: طبق گزارش سازمان امداد و نجات، بارش شدید و رگباری باران و وزش شدید باد در روز سه‌شنبه، در استان مازنداران و نیمه غربی استان گلستان و در روز چهارشنبه، در استان گلستان، پیش‌بینی شده است. وی ادامه داد: در راستای هشدار هواشناسی، امدادگران جمعیت هلال‌احمر در این...

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی، از آماده‌باش هلال احمر در 2 استان کشور خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

به گزارش سازمان هواشناسی فردا چهارشنبه بارش ها در استان‌های گلستان، خراسان شمالی، ارتفاعات استان‌های مازندران، سمنان و شمال شرق تهران ادامه خواهد داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران از آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی و امدادرسان درباره احتمال طغیان رودخانه‌ها در نیمه شمالی و شرقی استان هشدار داد و از مردم خواست از اتراق، تردد و استقرار در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند.

خبرگزاری مهر

تهران - مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران ضمن اعلام آماده باش به دستگاه‌های اجرایی و امدادرسان در خصوص احتمال طغیان رودخانه ها در نیمه شمالی و شرقی استان هشدار داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران گفت: با توجه به صدور هشدار زرد باد و رگبار باران از ساکنین نیمه شمالی و شرقی استان می‌خواهیم از اتراق کنار رودخانه‌ها بپرهیزند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هشدار سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار و رعد و برق در 14 استان هشدار داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فعالیت سامانه بارشی در 5 استان شمالی با احتمال جاری شدن سیلاب ادامه دارد. فعالیت سامانه بارشی در 5 استان شمالی با احتمال جاری شدن سیلاب ادامه دارد. به گزارش عرشه آنلاین، سازمان هواشناسی با صدور هشدار زرد از تداوم فعالیت سامانه بارشی به شکل رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد شدید موقت در استان‌های شمالی خبر داد و اعلام کرد: احتمال لغزندگی جاده‌ها، احتمال آبگرفتگی معابر، احتمال جاری شدن روان‌آب...