یک‌شنبه 8 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزش باد شدید و کاهش کیفیت هوا در پایتخت از امروز پیش بینی شده و اعضای ستاد مدیریت بحران در آماده‌باش کامل قرار گرفته اند. وقوع تندباد موقتی و طوفان لحظه‌ای نیز محتمل است، لذا آسیب به سازه‌های سست مانند داربست‌ها و ساختمان‌های نیمه کاره، احتمال آسیب به تجهیزات واقع در ارتفاع مانند ترانس و کابل‌های برق و دکل‌های مخابراتی و بنر‌های تبلیغاتی وجود دارد طوفان جهنمی در راه است طوفان، تندباد...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کارشناس هواشناسی گفت: امروز در تهران شاهد وزش باد، شدت گرفتن ابرها و احتمال بارش باران خواهیم بود. برای استان‌های گیلان و شمال غرب کشور نیز هشدار نارنجی صادر شده است.

وب‌گاه فرارو

کارشناس هواشناسی درباره وضعیت جوی کشور گفت: امروز در تهران شاهد وزش باد، شدت گرفتن ابر‌ها و احتمال بارش باران خواهیم بود. برای استان‌های گیلان و شمال غرب کشور نیز هشدار نارنجی صادر شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

کارشناس هواشناسی درباره وضعیت جوی کشور گفت: امروز در تهران شاهد وزش باد، شدت گرفتن ابرها و احتمال بارش باران خواهیم بود. برای استان‌های گیلان و شمال غرب کشور نیز هشدار نارنجی صادر شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آماده‌باش امدادگران هلال احمر در 4 استان کشور خبر داد. معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آماده‌باش امدادگران هلال احمر در 4 استان کشور خبر داد. مرتضی مرادی پور، معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی، از آماده‌باش امدادگران هلال‌احمر در 4 استان کشور خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آماده‌باش امدادگران هلال احمر در 4 استان کشور خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نتایج یک مطالعه جدید نشان می دهد، «پرهای دایناسورها از نظر ترکیب پروتئینی بسیار شبیه به پرندگان امروزی هستند».

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مرتضی مرادی پور، معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر با اشاره به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی، گفت: طبق گزارش سازمان امداد و نجات، بارش شدید و رگباری روز سه‌شنبه در استان‌های اردبیل، شمال آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، پیش‌بینی شده است. معاون عملیات سازمان امدادو نجات بیان کرد: در روز چهارشنبه در استان‌های گیلان، اردبیل و نیمه شمالی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مرتضی مرادی پور گفت، طبق گزارش سازمان امداد و نجات، بارش شدید و رگباری روز سه‌شنبه در استان‌های اردبیل، شمال آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، پیش‌بینی شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا محدودیت‌های ترافیکی را در روزهای 10 الی 15 مهرماه در محورهای مواصلاتی منتهی به شمال کشور اطلاع‌رسانی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آسمان گیلان پس از چند روز آفتابی و صاف از روز سه‌شنبه به تدریج بارانی خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی با پیش‌بینی ادامه فعالیت سامانه بارشی تا روز پنجشنبه در 11 استان، در هشدار سطح زرد اعلام‌کرد: هوای 19 استان هم به دلیل وزش باد شدید، با گردوخاک و کاهش کیفیت همراه خواهد بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح زرد از ادامه فعالیت سامانه‌های بارشی، رگبار باران، رعدوبرق همراه با وزش باد شدید موقت و کاهش نسبی دما از یکشنبه تا پنجشنبه (9 تا 13 مهر) خبر داد.

وب‌گاه 55 آنلاین

شرایط آب و هوا کشور در روزهای آتی وزش باد شدید خواهد داشت در ادامه برای اطلاع از شرایط آب و هوا ایران در چند روز آینده با ما همراه باشید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل هواشناسی استان همدان گفت: تمام شهرستان‌های استان نسبت به بلندمدت مقدار بارش دریافتی آنها منفی بوده اما نسبت به سال آبی گذشته تنها شهرستان‌های رزن و در گزین بارش کمتری دریافت کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح زرد فعالیت سامانه بارشی از کاهش 5 تا 8 درجه‌ای دما طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در برخی استان‌های خبر داد. سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح زرد فعالیت سامانه بارشی از کاهش 5 تا 8 درجه‌ای دما طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در برخی استان‌های خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین، تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز و فردا در شمال...