دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

هشدار وزارت رفاه به یارانه بگیران / سرپرستان خانوار بخوانند

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
هشدار وزارت رفاه به یارانه بگیران / سرپرستان خانوار بخوانند

98 میلیون سبد غذایی کالابرگ الکترونیکی در طرح فجرانه توزیع شد. وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با صدور اطلاعیه‌ای از مردم خواست به منظور جلوگیری از هر گونه کلاهبرداری به اخبار فاقد اعتبار درخصوص دریافت کالابرگ توجهی نداشته باشند چرا که پیامک‌های مربوطه از سامانه پیامکی این وزارتخانه به اطلاع مردم می‌رسد. به گزارش عرشه آنلاین، در این اطلاعیه آمده است: به دنبال انتشار برخی پیام‌های جعلی...

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با صدور اطلاعیه‌ای از مردم خواست به منظور جلوگیری از هر گونه کلاهبرداری به اخبار فاقد اعتبار درخصوص دریافت کالابرگ توجهی نداشته باشند چرا که پیامک‌های مربوطه از سامانه پیامکی این وزارتخانه به اطلاع مردم می‌رسد.

به گزارش عرشه آنلاین، در این اطلاعیه آمده است: به دنبال انتشار برخی پیام‌های جعلی به صورت پیامک و شبکه‌های مجازی در ارتباط با دریافت کالابرگ الکترونیکی به اطلاع هموطنان می‌رساند هر گونه خبر رسمی در این زمینه تنها از طریق مراجع رسمی و یا سامانه پیامکی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

وزارت رفاه ضمن هشدار از هموطنان خواست به منظور جلوگیری از هر گونه کلاهبرداری به اخبار فاقد اعتبار در این حوزه توجهی نداشته باشند.

درحالی همزمان با اجرای طرح کالابرگ الکترویک بازار پیامک‌های جعلی در خصوص یارانه گرم شده است که مشاور معاون رفاهی و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مردم هشدار داد که این پیامک‌ها «جعلی» بوده و به هیچ عنوان وارد لینک‌های ارسالی نشوند.

«سید رضا یحیوی» مشاور معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: پیامکی که تحت عنوان کمک هزینه کالابرگ الکترونیکی ممکن است برای برخی افراد ارسال شده باشد، هیچ ارتباطی با کالابرگ الکترونیکی ندارد و از مردم عزیز خواهش می کنیم وارد لینک ارسال شده نشوند، زیرا باعث کلاهبرداری و خالی شدن حساب‌هایشان می شود.

وی گفت: هرگونه اطلاع رسانی درباره این طرح از طریق مراجع رسمی انجام می‌شود. مرجع اطلاع رسانی کالابرگ الکترونیکی صدا و سیما، برنامه کاربردی شما و سامانه «فارا» است که مردم می توانند مراجعه کنند و اخبار را از آن جا دنبال کنند. غیر از این‌ها مرجع اطلاع رسانی برای کالابرگ الکترونیکی نداریم؛ سامانه پیامکی ما نیز با سرشماره v.refah است.

گفتنی است اگر کسی از این بابت متضرر شده باید سریعا به پلیس فتا مراجعه کند

منبع: ایسنا هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

هشدار وزارت رفاه به یارانه بگیران / سرپرستان خانوار بخوانند 2