دوشنبه 16 مهر 1403

هفتمین اهدای عضو سال جاری در استان مرکزی ثبت شد

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
هفتمین اهدای عضو سال جاری در استان مرکزی ثبت شد

هفتمین اهداء عضو در استان مرکزی و ششمین مورد در شهرستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی استان با پیوند کبد و کلیه‌های مرحوم یعقوب علی سلم‌آبادی به ثبت رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در گفتگو با دیارآفتاب؛ گفت: بیمار مرحوم یعقوب علی سلم‌آبادی ساکن شهرستان خنجین شهرستان فراهان به دلیل تصادف و SDH وسیع در تاریخ 28 اردیبهشت ماه در ICU بیمارستان ولی عصر (عج) اراک بستری شد و در طی این مدت به روند درمانی پاسخ نداده و در تاریخ شش خرداد ماه دچار مرگ مغزی شد.

جمالیان افزود: پس از اخذ رضایت جهت اهدای اعضا در تاریخ هشتم خرداد ماه به بیمارستان امام خمینی تهران اعزام شد که نهایتا در تاریخ 9 خرداد ماه تحت جراحی هاروست کبد و کلیه ها قرار گرفته و طبق اعلام اداره پیوند، کیفیت و پیوند ارگان ها رضایت بخش بوده است.

گفتنی است این جانبخش عزیز و گرامی پدر دو کودک دختر 15 و 11 ساله بود که برای این دو فرشته ی پاک و معصوم آرزوی سلامتی و خانواده بزرگش آرزوی تندرستی و بازماندگان، صبر و شکیبایی مسئولت داریم و از خداوند منان می خواهیم روح این عزیز سفر کرده را با اولیاء الهی محشور نماید.

انتهای پیام /