سه‌شنبه 17 مهر 1403

هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر در 9محور برگزار می شود

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر در 9محور برگزار می شود

مسئول سازمان بسیج رسانه استان اردبیل گفت: هفتمین دوره از جشنواره رسانه ای ابوذر در 10 محور برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان ما، علی لطفی پیش از ظهر امروز در نشست خبری جشنواره رسانه‌ای ابوذر که در محل سالن سازمان بسیج رسانه استان اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: جشنواره رسانه ای ابوذر امسال هفتمین دوره خود را در 9 محور شامل مبارزه با آسیب های اجتماعی، روحیه جهادی و انقلابی، توان نظامی و مانع زدایی، مدیریت بر فضای مجازی، الگو سازی و مطالبه کارآمدی، دشمن شناسی، امنیت پایدار، امید و نشاط و سبک زندگی اسلامی و دفاع مقدس و جبهه مقاومت برگزار خواهد کرد.

وی افزود: اصحاب رسانه و قلم می توانند آثار تولید منتشر شده خود را از اول امسال در بخش های تیتر، یادداشت، مقاله، عکس، موشن گرافی، اینفوگرافی، مدیا، گزارش خبری تلویزیونی و مکتوب، خبر و فیلم کوتاه به دبیرخانه جشنواره واقع در سالن ولایت، دفتر بسیج رسانه استان اردبیل تا پایان آذرماه تحویل دهند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان اردبیل گفت: با توجه به آغاز واکسیناسیون عمومی مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه ای بسیج با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت حضوری و برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: تغییرات کلی در قالب و ها و نحوه برگزاری هفتمین جشنواره ابوذر به نسبت سالهای گذشته را شاهد خواهیم بود و یکی از تفاوت های یک رویداد رسانه ای گنجانده شدن ایده پردازی ها در شبکه سازی های مجازی است.

انتهای پیام /