یک‌شنبه 8 مهر 1403

هفته بسیج بهترین فرصت برای گفت‌وگو با مردم است

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
هفته بسیج بهترین فرصت برای گفت‌وگو با مردم است

استاندار زنجان با بیان اینکه از ظرفیت هفته بسیج باید برای گفت‌وگو و گفتن حرف جدید استفاده کنیم، گفت: باید پیشرفت‌های کشور را نشان دهیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; محسن افشارچی صبح امروز در جلسه کارگروه بسیج سازندگی استان زنجان، با بیان اینکه کرونا در کشور موجب جدایی و دوری مردم از هم شد، اظهار کرد: باید از هر فرصتی برای همبستگی مردم استفاده کرد و هفته بسیج و راهیان نور یکی از این فرصت‌ها است.

وی با بیان اینکه مسئله ما در دنیا مقاومت و استقامت است، ابراز کرد: مقاومت نیازمند بنیه‌هایی مانند بنیه اقتصاد و... است.

استاندار زنجان با بیان اینکه مهم‌ترین بنیه در مقاومت، بنیه معنوی است، تصریح کرد: بنیه معنوی یعنی بفهمیم چرا مقاومت می‌کنیم.

وی با بیان اینکه از ظرفیت هفته بسیج باید برای گفت‌وگو و گفتن حرف جدید استفاده کنیم، عنوان کرد: باید پیشرفت‌های کشور را نشان دهیم.

افشارچی با بیان اینکه تعطیل شدن راهیان نور تأثیرات منفی در جامعه داشت، ادامه داد: در راهیان نور باید نشان دهیم این نظام با چه استقامتی برپا است.

وی با بیان اینکه در هفته بسیج و راهیان نور باید برای تقویت بنیه معنوی جوانان استفاده کنیم، عنوان کرد: وظیفه آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها در این عرصه سنگین است.

استاندار زنجان با بیان اینکه باید تولید محتوای ما متفاوت باشد، عنوان کرد: اصل کار ما در این هفته باید تقویت بنیه معنوی مقاومت در بین جوانان باشد.

وی با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، افزود: رهبری می‌فرمایند آمریکا منزوی‌شده است و این درست است و اکنون تعداد کشورهایی که با چین روابط تجاری دارند از آمریکا بیشتر است.

استاندار زنجان با بیان اینکه تولید محتوای ما باید متفاوت باشد، خاطرنشان کرد: تولید محتوا باید به‌گونه‌ای باشد که جوانان اقناع شوند.

انتهای پیام /